Witajcie kochani! 😘 Na moim blogu mogliście poczytać już o tym, jaki świetny wpływ na nasze włosy mają drożdże piwne . Pisałam także o ...

Fitokosmetik - Szampon do włosów z drożdżami piwnymi, szyszkami chmielu i słodem - Aktywny wzrost i wzmocnienie Fitokosmetik - Szampon do włosów z drożdżami piwnymi, szyszkami chmielu i słodem - Aktywny wzrost i wzmocnienie

Fitokosmetik - Szampon do włosów z drożdżami piwnymi, szyszkami chmielu i słodem - Aktywny wzrost i wzmocnienie

Fitokosmetik - Szampon do włosów z drożdżami piwnymi, szyszkami chmielu i słodem - Aktywny wzrost i wzmocnienie

Fitokosmetik - Szampon do włosów z drożdżami piwnymi, szyszkami chmielu i słodem - Aktywny wzrost i wzmocnienie


Witajcie kochani! 😘 Na moim blogu mogliście poczytać już o tym, jaki świetny wpływ na nasze włosy mają drożdże piwne. Pisałam także o właściwościach chmielu, a dzisiaj mam dla Was oba te składniki w jednym szamponie z Fitokosmetik. Mogliście zobaczyć go już jakiś czas temu w moim haulu kosmetycznym z Lawendowej Szafy. Przyznam szczerze, że bardzo ciekawiło mnie jego działanie i liczyłam, że bardzo dobrze się u mnie sprawdzi, a jak było na prawdę? Zapraszam na recenzję. =)


Opis produktu

Szampon do włosów DROŻDŻE PIWNE
  • Z szyszkami chmielu i słodem
  • Aktywny wzrost i wzmocnienie
  • Do wszystkich typów włosów

Drożdże piwne, chmiel i słód to wspaniała recepta ludowa na aktywny wzrost i wzmocnienie włosów.

Innowacyjna formuła szamponu, stworzona na bazie naturalnych orzechów mydlanych, delikatnie i bezpiecznie oczyszcza włosy, nawilża i zmiękcza skórę głowy, nadaje włosom naturalny połysk, zdrowy i zadbany wygląd. Drożdże piwne wzmacniają włosy, stymulują ich szybki wzrost, sprawiają, że włosy stają się miękkie i jedwabiste. Chmiel poprawia strukturę włosów, dodaje objętości i połysku. Słód sprawia, że włosy stają się gładkie i mocne.

Efekt:
  • włosy zdrowe,
  • gęste,
  • mocne,
  • lśniące i zadbane

Cena: Ok 16 zł
Pojemność: 450 ml


Opakowanie

Fitokosmetik - Szampon do włosów z drożdżami piwnymi, szyszkami chmielu i słodem - Aktywny wzrost i wzmocnienie, opakowanie

Fitokosmetik - Szampon do włosów z drożdżami piwnymi, szyszkami chmielu i słodem - Aktywny wzrost i wzmocnienie, opis opakowania

Fitokosmetik - Szampon do włosów z drożdżami piwnymi, szyszkami chmielu i słodem - Aktywny wzrost i wzmocnienie, zamknięcie opakowania

Fitokosmetik - Szampon do włosów z drożdżami piwnymi, szyszkami chmielu i słodem - Aktywny wzrost i wzmocnienie, otwarcie opakowania


Etykieta

Fitokosmetik - Szampon do włosów z drożdżami piwnymi, szyszkami chmielu i słodem - Aktywny wzrost i wzmocnienie, etykieta


Skład

Fitokosmetik - Szampon do włosów z drożdżami piwnymi, szyszkami chmielu i słodem - Aktywny wzrost i wzmocnienie, skład


Konsystencja

Fitokosmetik - Szampon do włosów z drożdżami piwnymi, szyszkami chmielu i słodem - Aktywny wzrost i wzmocnienie, konsystencja


Moja opinia

Opakowanie szamponu jest dość sporych rozmiarów i posiada ciekawą szatę graficzną, co widać na załączonym obrazku. Sam szampon natomiast ma dość płynną konsystencje, o lekko zielonkawym zabarwieniu, która fajnie się pieni. Nie jest zbyt gęsta, ani za rzadka, dzięki czemu produkt dobrze rozprowadza się na włosach. Nie można też narzekać na jego wydajność, bo starczył mi na prawdę na bardzo długo. Jego zapach faktycznie przypomina chmiel, ale drożdży na szczęście tutaj nie czuję. Pachnie bardzo naturalnie i jest to pewnie zasługą jego składu. Jak już wcześniej wspomniałam, zarówno drożdże piwne, jak i chmiel, mają świetny wpływ na włosy, więc spodziewałam się samych pozytywnych efektów po tym szamponie. No i muszę przyznać, że nie zawiodłam się, bo jest to jeden z najlepszych rosyjskich szamponów, jakie miałam okazję do rej pory wypróbować. Przede wszystkim po jego zastosowaniu moje włosy były niesamowicie miękkie, gładkie, elastyczne, nawilżone, miłe w dotyku, lejące i bardziej mięsiste. Dosłownie było czuć, jakby stały się nagle pogrubione. Dodatkowo wyraźnie się wzmocniły, nie wypadały już w tak dużych ilościach, zyskały więcej blasku, a także można było zauważyć, że są lepiej odżywione i wyglądają dużo zdrowiej. Szampon miał też świetny wpływ na moją skórę głowy. Potrafił ją ukoić, nie podrażniał i nie powodował łupieżu. Miałam wrażenie, że moje włosy dostały nowe życie. Chyba jeszcze żaden szampon nie zrobił moim włosom tak dobrze, że tak to nazwę. 😄 Ah no i zapomniałam o najważniejszym, a mianowicie o wzroście moich włosów. Rosły dosłownie, jak na drożdżach! Nie wiem ile dokładnie centymetrów mi przybyło podczas stosowania tego szamponu, ale różnica była bardzo zauważalna. Generalnie jestem nim zachwycona i próbowałam doszukać się jakiejś wady, ale nie znalazłam. Nie wiem, czy jakiś inny szampon będzie w stanie go przebić. Wiem, że Fitokosmetik ma w swojej ofercie szampon gorczycowy i bardzo chętnie go wypróbuję, bo jestem ciekawa, czy sprawdzi się równie dobrze, co ten drożdżowy. Podsumowując - wszystkie moje oczekiwania zostały spełnione, nie zawiodłam się i z czystym sumieniem mogę polecić ten szampon osobom, które mają problem z osłabionymi, suchymi i pozbawionymi życia włosami. Ja na pewno jeszcze kiedyś do niego wrócę i z chęcią przetestuje inne kosmetyki tej marki. 😍

A Wy lubicie stosować takie naturalne szampony?
Może polecicie jakieś inne kosmetyki z Fitokosmetik? :)
Całuję! 💕

Zapraszam Was również tutaj:
👉Google+

8 komentarzy:

  1. Miałam te szampony w takich podróżnych saszetkach, może kiedyś skusze się na pełną wersję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie bym go poznała, bo szampon widzę pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuję, że na moich włosach ten szampon też spisałby się bardzo dobrze :) Muszę go mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szampon gorczycowy też może być strzałem w 10! z gorczycy robi się wcierki na porost i wzmocnienie włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś w 100% pewna, że od niego tak urosły ;) ? Właśnie go recenzuję, ale ja uważam, że szampony są za krótko na naszej skórze głowy żeby mogły zadziałać. Poza tym niby drożdżowy, ale drożdże na samym końcu w składzie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa recenzja. Nie miałam jeszcze tego szamponu, ale go kupię w najbliższym czasie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele osób nie wie o tym, że zle nakłada szampon na włosy. Szampon Fitokosmetik zawiera konkretną ilość jaką powinniśmy nakładać na swoją głowę, Większość osób robi to na oko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i za czas, który poświęcacie na czytanie mojego bloga. :)

Nowszy post Strona główna Starszy post