Cześć Misiaczki! ;) Niedawno pisałam, że stosuję kolejny suplement diety i obiecałam Wam recenzję. Moja kuracja dobiegała już końca...

SkrzypoVita 1 x dziennie Biotyna Complex - Zdrowe włosy, skóra, paznokcie SkrzypoVita 1 x dziennie Biotyna Complex - Zdrowe włosy, skóra, paznokcie

SkrzypoVita 1 x dziennie Biotyna Complex - Zdrowe włosy, skóra, paznokcie

SkrzypoVita 1 x dziennie Biotyna Complex - Zdrowe włosy, skóra, paznokcie

skrzypovita biotyna complex 1x dziennie - zdrowe włosy, skóra i paznokcie


Cześć Misiaczki! ;) Niedawno pisałam, że stosuję kolejny suplement diety i obiecałam Wam recenzję. Moja kuracja dobiegała już końca, więc mogę przystąpić do dzieła. =) SkrzypoVitę chyba większość dobrze zna, ale jeśli ktoś ma ochotę zapoznać się bliżej, to zapraszam tutaj.


Opis produktu SkrzypoVita 1 x dziennie Biotyna Complex:


Zamknięte w nowoczesnych tabletkach powlekanych SkrzypoVity 1 x dziennie kompozycje ekstraktów ze skrzypu i pokrzywy wraz z witaminami A, B1, B2, B5, B6, C, biotyną i cynkiem wzmacniają cebulki włosowe, chroniąc przed wypadaniem włosów. Poprawiają strukturę paznokci i zapobiegają ich łamaniu, odżywiają głębokie warstwy skóry, przywracając jej elastyczność i jędrność. Dodatkowo preparat zawiera L-metioninę – aminokwas niezbędny w procesie syntezy białek. Wraz z L-cysteiną stanowi składnik budulcowy włosa. Działanie L-metioniny wspomaga zawarty w preparacie kwas aminobenzoesowy (PABA). Pierwsze efekty działania SkrzypoVity 1 x dziennie są widoczne już po 40 dniach.

Cena: Ok 25 zł
Ilość: 42 tabletki


opakowanie suplementu

tabletki skrzypovita biotyna complex 1x dziennie - zdrowe włosy, skóra i paznokcie


Skład: 


skład suplementu


Moja opinia: 


Tak jak już wcześniej wspomniałam, SkrzypoVity pewnie nikomu przedstawiać nie trzeba. =) Co tu dużo gadać? Skład jest bardzo fajny, znajdziemy tutaj wiele ciekawych witamin, które korzystnie wpływają na nasze włoski. Opakowanie przyjemne dla oka i cena też nie jest zła. ;) Tabletki nie są za duże, więc nie ma problemu z ich połykaniem. W smaku może nie są za ciekawe, ale przecież chodzi tutaj o działanie, a nie dogadzanie naszym kubkom smakowym. ;D Wystarczy pamiętać o jednej tabletce dziennie, dlatego z regularnością stosowania też nie powinno być problemu. I to by było tyle słowem wstępu. Przejdźmy teraz do tego, co najważniejsze.

Działanie i efekty:


Tutaj muszę zaznaczyć, że moja kuracja trwała tylko 42 dni, czyli zużyłam w tym celu jedno opakowanie. To dość krótki okres czasu, ale efekty były widoczne. Moje włosy stały się bardziej elastyczne, błyszczące i ogólnie wyglądały na zdrowsze. Na początku nie wierzyłam za bardzo w działanie tych tabletek, ale okazało się, że jednak coś potrafią zdziałać. Ku mojemu zdziwieniu pojawiło się nawet trochę baby hair, czego w ogóle się nie spodziewałam. =) Miałam też wrażenie, że włosy rosły szybciej, chociaż u mnie ciężko to zauważyć, bo podcinam je teraz praktycznie co miesiąc. Co do wypadania włosów, to nie mam z tym teraz jakichś wielkich problemów, ale wydaje mi się, że podczas mycia wypadało ich mniej. Skusiłam się na te tabletki ze względu na skrzyp i pokrzywę w składzie i myślę, że było warto. To chyba jeden z lepszych suplementów, jaki stosowałam do tej pory, jeśli chodzi o włosy. ;) Wzmocniły mi się nawet paznokcie i rosły znacznie szybciej. Planuję jeszcze kiedyś wypróbować SkrzypoVitę Gęste włosy, bo również zapowiada się ciekawie. Niestety ostatnio nie mogłam jej dostać żadnej aptece, ale kiedyś na pewno ją dopadnę. =) 

A Wy co myślicie o tych tabletkach? :)
Buziaczki! ;*

22 komentarze:

  1. Słyszałam pozytywne i negatywne opinie o Skrzypovicie :)
    W końcu postanowiłam jej nie próbować :)
    Ale fajnie że tobie pomogła na włosy i paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też słyszałam negatywne opinie, ale doszłam do wniosku, że zaryzykuję i opłacało się. ;)

      Usuń
  2. Jeszcze nie łykałam tego suplementu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat testuję Skrzypolen :-) Może sprawdzi się tak dobrze jak i skrzypovita :)

    OdpowiedzUsuń
  4. włąsnie sie zastanawiam nad jakimis suplementami szwagierka przyjechała i chwaliła sie baby hair po jakims specyfiku

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy te witaminy są wegetariańskie ? Jest dużo witamin na włosy w otoczce z żelatyny ( fuj :-( ) . Ja od trzech tygodni piję Biotebal i włosy już nie wypadają , jak to bywało co rok o tej porze roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam, że bardzo mi kiedyś pomogła na włosy i paznokcie. Muszę do niej wrócić, bo paznokcie bardzo mi się ostatnio łamią.
    Ja kupiłam ją kiedyś w zestawie ze szczotką za 18 zł:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stosowałam takie suplementy przed ślubem..ale za dobrze tego nie wspominam. Na stan włosów pomogło mi dopiero pozbycie się stresów.

    OdpowiedzUsuń
  8. stosowałam te tabletki jakiś czas temu, głównie dlatego, że wypadały mi włosy, a na bardziej specjalistyczne niestety nie miałam pieniędzy :) cóż mogę powiedzieć, nie zrobiły nic dobrego, ale krzywdy też nie, więc jakoś nie mam zdania na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem wierna Humavitowi- skrzyp i pokrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Warto wypróbować SkrzpoVitę, co najmniej przez dwa- trzy miesiące, na pewno nie zaszkodzi a pomóc może, ale oczywiście także i naturalne dostępne w sklepach składniki (niedrogie) pomagają wzmocnić włosy i ich naturalny kolor, są to: ... (w tej sprawie można się ze mną skontaktować przez profil w Google +, wysyłając do mnie wiadomość).

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze po nią sięgam, gdy moje paznokcie mają kryzys :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mi skrzypovita niestety nie pomogła, i większości ludzi chyba też, bo skoro już w gratisie jakąś maskę do włosów dorzucają, to o czymś chyba świadczy… o zerowych efektach tabletek

    OdpowiedzUsuń
  13. Kup sobie wcierke z bursztynu i tabletki biotebal.Jeśli Ci nie pomogą to udaj się do lekarza,być może jest to jakiś przyczyna np tarczyca diety odchudzajace.Mnie się włosy wzmocnily i juz nie wypadają. POWODZENIA ŻYCZĘ.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio zauważyłam że wypadają mi włosy i zastanawiam się nad Skrzypovitą ... Włosy mam bardzo długie (po pupę) a wcześniej nie wypadały tak bardzo więc - Spróbuje tych tabletek może pomogą .. pójdę dzisiaj do apteki i po skończeniu opakowania napisze jakie bedą rezultaty :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona. :) Ja obecnie stawiam jednak na zdrową dietę. Polecam też zbadać hormony i sprawdzić czy ze skórą głowy jest wszystko OK. :)

      Usuń
  15. @Magdalena " Ja obecnie stawiam jednak na zdrową dietę." . Może więc jakiś mały wpis z przepisami lub przykładowym menu ? Zauważyłam że większość włosomaniaczek ( te które znam z internetu ) opisuje na swoim forum kosmetyki i "syntetyczne" witaminy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna czy jestem odpowiednią osobą jeśli chodzi o takie posty z przepisami. Jakiś czas temu przeszłam z diety wegetariańskiej na wegańską i tak na prawdę nie gotuję jakichś wymyślnych potraw. Małymi kroczkami uczę się wszystkiego od nowa, ale mogę zdradzić, że w ciągu dnia gości u mnie dużo owoców, warzyw, (np. kasza z warzywami na obiadek), uwielbia też makaron z zieloną herbatą i sosem pomidorowym, pieczywo pełnoziarniste, pestki dyni, gorzka czekolada musi być (2 kostki dziennie), różnego rodzaju orzechy i obowiązkowo marchewka chrupana na surowo. :) Może kiedyś poczuję taką wenę i wrzucę jakiś przepis, ale póki co muszę się jeszcze dużo nauczyć. :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i za czas, który poświęcacie na czytanie mojego bloga. :)

Nowszy post Strona główna Starszy post