Dzisiaj mam dla Was obiecaną recenzję maski do włosów z Biedronki. Pokazywałam ją już na Instagramie i pisałam także o innej masce z te...

Czyste Piękno - Maska do włosów - Nawilżenie i wygładzenie Czyste Piękno - Maska do włosów - Nawilżenie i wygładzenie

Czyste Piękno - Maska do włosów - Nawilżenie i wygładzenie

Czyste Piękno - Maska do włosów - Nawilżenie i wygładzenie

Czyste Piękno - Maska do włosów - Nawilżenie i wygładzenie


Dzisiaj mam dla Was obiecaną recenzję maski do włosów z Biedronki. Pokazywałam ją już na Instagramie i pisałam także o innej masce z tej serii - regenerującej. Skusiłam się na nią, bo byłam ciekawa, która z nich wypadnie lepiej. Od tej oczekiwałam przede wszystkim tego, że zauważalnie nawilży moje włosy. Jeśli jesteście ciekawi, czy zdała egzamin na moich włosach, to zapraszam do lektury. 😉


Opis produktu

STOP PRZESUSZONYM WŁOSOM I ROZDWOJONYM KOŃCÓWKOM

Problem włosów: przesuszenie, tendencja do plątania i rozdwajania końcówek, brak witalności, uwrażliwienie 

Rezultaty: głębokie nawilżenie i uelastycznienie, wygładzenie, przywrócenie blasku i sprężystości, łatwe modelowanie


Cena: Ok 8 zł
Pojemność: 100 ml


Opakowanie

Czyste Piękno - Maska do włosów - Nawilżenie i wygładzenie, opakowanie

Czyste Piękno - Maska do włosów - Nawilżenie i wygładzenie, opis opakowania


Etykieta

Czyste Piękno - Maska do włosów - Nawilżenie i wygładzenie, etykieta


Skład

Czyste Piękno - Maska do włosów - Nawilżenie i wygładzenie, skład


Konsystencja

Czyste Piękno - Maska do włosów - Nawilżenie i wygładzenie, konsystencja


Moja opinia

Maska nawilżająca, podobnie jak jej poprzedniczka, mieści się w foliowej saszetce, przeznaczonej do jednorazowego użytku. Jak na moje oko, to jej zawartość spokojnie starczy na kilka razy, więc przydałoby się wygodniejsze opakowanie, które można byłoby ponownie zamknąć. Konsystencja tejże maski jest gęsta i ma w sobie coś oleistego, co można wyczuć podczas aplikacji. Dzięki takim właściwościom świetnie rozprowadza się na włosach i nie spływa z nich. Uważałabym jednak z ilością nakładanego produktu, bo może trochę obciążać włosy. Jej zapach nie przypomina mi niczego konkretnego, ale kryje się w nim taka przyjemna dla nosa nutka słodyczy. Działanie natomiast jakoś specjalnie mnie nie urzekło. Jedyne plusy jakie zauważyłam, to bardziej miękkie i pachnące włosy. Bardzo dobrze poradziła sobie również z emulgowaniem oleju, bo pod tym kątem także ją przetestowałam. No i na tym plusy się kończą. Nie zauważyłam absolutnie żadnego nawilżenia, wygładzenia, uelastycznienia etc. Wręcz przeciwnie - moje włosy były po jej zastosowaniu bardziej spuszone, suche i matowe, co za chwile będziecie mogli zobaczyć. Ja się pytam, gdzie się podziało to nawilżenie i wygładzenie, o którym wspomina producent? Ktoś tu ma chyba zbyt bujną wyobraźnię. 😋 Trochę lepiej wyglądały kiedy użyłam jej do zemulgowania oleju, bo zyskały więcej blasku, ale też tyłka mi nie urwało. Ogólnie rzecz biorąc, to zawiodłam się na niej i nie spełniła moich oczekiwań, a szczerze mówiąc liczyłam, że wypadnie lepiej, niż maska regenerująca. No właściwie, to mamy trochę odwrotną sytuację, bo w tamtym przypadku moje włosy gorzej wyglądały po olejowaniu, a tutaj jako tako ujdą w tłoku, jednakże bez pomocy oleju, to jakaś porażka. No ale cóż, najważniejsze, że mogłam podzielić się z Wami moją opinią na jej temat. A teraz przejdźmy do efektów. 😉


Efekty

Czyste Piękno - Maska do włosów - Nawilżenie i wygładzenie, efekty stosowania


No i tu jest świetnie zobrazowana sytuacja, którą opisałam powyżej. Z lewej strony mamy włosy przed zastosowaniem maski, które prezentują się nieco lepiej od tych po prawej, czyli już po jej użyciu. Widać, że są suche, matowe i spuszone - totalna masakra.


Czyste Piękno - Maska do włosów - Nawilżenie i wygładzenie, efekty


Teraz po lewej stronie mamy włosy naolejowane mieszanką oleju kokosowego i nagietkowego w proporcjach 1:1. W tym przypadku maska dobrze poradziła sobie z emulgowaniem i włosy wyglądają dużo lepiej. Nie są już takie sianowate i zyskały trochę więcej blasku.

A Wy mieliście okazje testować maski do włosów marki Czyste Piękno?
Jeśli tak, to dajcie koniecznie znać, jak u Was się spisały.
Buziaki! 💕

3 komentarze:

  1. Widocznie maska nie jest przeznaczona do każdego rodzaju włosów (producent najwyraźniej o tym zapomniał wspomnieć na opakowaniu). Ja również kupiłam tę maskę. Trzymałam przez 30 minut na głowie w foliowym worku i pod ręcznikiem. W moim przypadku było zupełnie odwrotnie niż Pani pisze. Włosy zrobiły się miękkie, a końcówki (bardzo suche i zniszczone) wygładzone i mniej suche. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i za czas, który poświęcacie na czytanie mojego bloga. :)

Nowszy post Strona główna Starszy post