Siemanko Misiaczki! :) Jak widzicie dzisiaj będzie mowa o tabletkach z drożdży piwnych. Ja generalnie jestem bardziej zwolenniczką zdrow...

Drovit - Tabletki z drożdży piwnych Drovit - Tabletki z drożdży piwnych

Drovit - Tabletki z drożdży piwnych

Drovit - Tabletki z drożdży piwnych

Drovit - Tabletki z drożdży piwnych


Siemanko Misiaczki! :) Jak widzicie dzisiaj będzie mowa o tabletkach z drożdży piwnych. Ja generalnie jestem bardziej zwolenniczką zdrowej diety niż suplementów, ale tyle dobrego się o tych drożdżach piwnych naczytałam, że uległam pokusie i postanowiłam spróbować. W końcu nic miałam nic do stracenia. :) Na początku zastanawiałam się dość długo jakie konkretnie drożdże kupić i ostatecznie kupiłam pierwsze lepsze przy okazji zakupów w aptece. Za chwilę dowiecie się o nich więcej, a jeśli chcielibyście poczytać trochę o samych drożdżach i o ich właściwościach, to pisałam już na ten temat tutaj. =)


Opis produktu:

Drovit tabletki z drożdży piwnych suplement diety polecany jest w celu uzupełnienia diety w witaminy z grupy B pochodzenia naturalnego.

Działanie

  • Tiamina - pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu serca, układu nerwowego oraz w utrzymaniu prawidłowych funkcji psychologicznych
  • Ryboflawina - pomaga utrzymać w zdrowej kondycji skórę, włosy i paznokcie
  • Niacyna - wspomaga proces przemiany materii i obniża poziom cholesterolu

Cena: Ok 8 zł
Zawartość: Ok 200 tabletek


Opakowanie:

Drovit - Tabletki z drożdży piwnych, opakowanie

Drovit - Tabletki z drożdży piwnych, opis opakowania

Drovit - Tabletki z drożdży piwnych, tył opakowania

Drovit - Tabletki z drożdży piwnych, zamknięcie opakowania


Tabletki:

Drovit - Tabletki z drożdży piwnych, zawartość opakowania


Skład:

Drovit - Tabletki z drożdży piwnych, skład


Moja opinia:

Nasze drożdżowe tabletki są zamknięte w plastikowym pojemniczku, w którym znajdziemy około 200 sztuk. Pomyślałam sobie wtedy, że to bardzo dużo, a nawet za dużo jak na tak niską cenę, ale później przeczytałam, że trzeba łykać po 5 tabletek 3 razy dziennie i wtedy zrozumiałam dlaczego jest ich aż tyle. Na początku taka ilość i częstotliwość dawkowania suplementu bardzo mnie zniechęciła, ale z czasem się przyzwyczaiłam. Zapach natomiast do najładniejszych nie należy i smak również mnie zniechęcał, ale w końcu drożdże piwne, to nie ciastka i nie mają smakować, tylko działać. :) No właśnie, a czy działają tak jak powinny?


Działanie i efekty:

Moja kuracja trwała dwa miesiące i zużyłam w tym celu cztery opakowania. Na początku nie widziałam specjalnie jakichś efektów, ale po miesiącu systematycznego stosowania zauważyła, że coś się dzieje! :) Moje włosy stały się znacznie mocniejsze, bardziej lśniące i wydawało mi się, że rosną trochę szybciej. Pojawiło się też trochę baby hairs z czego ogromnie się cieszę, bo marzę o zagęszczeniu czupryny. Co do wypadania, to zostało ono nieco zahamowane, ale nie całkowicie. Widocznie moje hormony znowu wzięły górę i nie sposób z nimi wygrać. Najważniejsze jednak, że kondycja moich włosów się poprawiła i te nowe antenki rosną teraz mocne i zdrowe. Przed rozpoczęciem kuracji czytałam, że u wielu dziewczyn pojawiał się wysyp i bardzo się tego obawiałam, ale na szczęście u mnie tak się nie stało. Oprócz tego wzmocniły mi się paznokcie i rosły jak na drożdżach. ;) Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z efektów jakie udało mi się uzyskać i myślę, że w przyszłości chętnie wypróbuję drożdże piwne innych marek, bo jest w czym wybierać. Fakt, że przy takiej kuracji trzeba się trochę tych tabletek nałykać i pamiętać o systematyczności, ale w końcu czego się nie robi, żeby mieć piękne włosy, prawda? =)

Dajcie znać, czy stosowaliście kiedyś drożdże piwne i jak się u Was sprawdzały. :)
Buziaczki! :*

19 komentarzy:

  1. O rany nie wiem czy dałabym radę łykać takie ilości;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też myślałam, że wymięknę, ale jakoś dałam radę. :)

      Usuń
  2. Próbowałam kiedyś pić drożdże, wymiękłam. Tabletki to dobra alternatywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś piłam i jednak wolę łykać tabletki. :)

      Usuń
  3. Tabletek z drożdżami nigdy nie brałam, ale piłam jakoś w zeszłym roku zwykłe drożdże ze sklepu - nie dość, że były obrzydliwe w smaku to w dodatku nic nie zrobiły dla moich włosów :(( Fajnie, że u Ciebie tabletki się sprawdziły ;)

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie drożdże są obrzydliwe w smaku, ale u mnie jednak coś tam zdziałały, więc nie żałuję, że spróbowałam. :) Szkoda, że nie sprawdziły się u Ciebie, ale być może Twoje włoski potrzebują czegoś innego. :)

      Usuń
  4. Myślałam, że u mnie też nie będzie efektów, ale jednak coś tam dały. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Być może i ja to wypróbuje. Jak na razie biorę belissę i mam nadzieję na jakieś efekty. Masz z nią jakieś doświadczenia? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie brałam Belissy, ale Vitapil też dobrze się u mnie sprawdził. :) Obecnie wolę jednak zadbać o zdrową dietę. =)

      Usuń
  6. Ja wlasnie od dwoch dni lykam te same tabletki. Mam nadzieje, ze mi sie uda i tez zobacze jakies efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że będziesz zadowolona z efektów. :) Trzymam kciuki! :*

      Usuń
  7. Warto też poszukać innych suplementów, bo na rynku jest tego dużo

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem pod mega wrażeniem ceny i efektu.Włosy i paznokcie mocniejsze widoczny efekt

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie bardzo kojarzę, abym miała kiedykolwiek te suplementy więc nie wiem jakie jest ich działanie. Zresztą ja bardzo chętnie takie rzeczy zamawiam z apteki internetowej https://apteline.pl/ i jestem zdania, że warto jest momentami poczekać dwa dni na przesyłkę i mieć pewność co do jakości towaru.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo recenzji suplementów można także znaleźć na stronie https://top-supplementen.nl/ Ja zawsze tam zaglądam, kiedy szukam idealnego preparatu dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy wpis. Też stawiam na odpowiednią suplementację. Uważam, ze to ważne. Ostatnio tarfiłam na https://asepta.pro/produkt/laurosept/ i chyba zacznę stosować ten suplement. Wyczytałam, że jest bardzo dobry na stawy a ja niestety mam z nimi problemy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i za czas, który poświęcacie na czytanie mojego bloga. :)

Nowszy post Strona główna Starszy post