Cześć! :) Jeśli nie macie problemu z nadmiernym wypadaniem włosów, to szczerze Wam zazdroszczę. Kilka lat temu ten problem mnie jeszcze ...

Vitapil, BIOTYNA + BAMBUS - Mocne, lśniące włosy Vitapil, BIOTYNA + BAMBUS - Mocne, lśniące włosy

Vitapil, BIOTYNA + BAMBUS - Mocne, lśniące włosy

Vitapil, BIOTYNA + BAMBUS - Mocne, lśniące włosy

Vitapil, biotyna + bambus - mocne, lśniące włosy


Cześć! :) Jeśli nie macie problemu z nadmiernym wypadaniem włosów, to szczerze Wam zazdroszczę. Kilka lat temu ten problem mnie jeszcze nie dotyczył i byłam zdziwiona, że można mieć takie dolegliwości, a jednak można. W moim przypadku zawiniły pigułki hormonalne, a właściwie ich odstawienie, ale to już osobna historia. :P Nie tylko hormony muszą stać za emigracją naszych włosów. Bywa, że po prostu brakuje nam witamin, czy też wiosenne przesilenie daje się we znaki. Dlatego należy zdrowo się odżywiać, a kiedy jest już na prawdę kiepsko, to warto również sięgnąć po jakiś suplement. Dzisiaj mam dla Was recenzję chyba jednych z  tych bardziej rozsławionych tabletek jeśli chodzi o włosy. Chciałabym też polecić Wam ciekawy test, dzięki któremu możecie sprawdzić, jakich witaminek Wam brakuje. A teraz już do rzeczy, bo znowu się rozgadałam. :)


Opis produktu:

VITAPIL® to profesjonalny preparat, którego składniki pomagają zachować zdrowe włosy i skórę głowy*.
Został opracowany przez ekspertów na bazie substancji odżywczych i naturalnych składników roślinnych. Dedykowany jest osobom, które chcą cieszyć się mocnymi, gęstymi i zdrowymi włosami. VITAPIL® działa od wewnątrz – nie tylko na łodygę włosa, ale przede wszystkim na cebulkę i gruczoły łojowe. Sprawia, że włosy stają się mocne, elastyczne i bardziej lśniące. Nie trzeba już wybierać w aptece między najbogatszym składowo produktem na włosy, a preparatami zawierającymi krzem lub biotynę.


VITAPIL® - 16 aktywnych składników, w tym biotyna i bambus

Od teraz wszystko jest w jednym preparacie – VITAPIL® zawiera 16 składników aktywnych, w tym dużą ilość biotyny ( 300 µg), która poprzez poprzez utrzymanie prawidłowego metabolizmu energetycznego wpływa na procesy zachodzące w cebulce włosów - ich wzrost i zahamowanie nadmiernego wypadania.

Przyczynia się również do utrzymania zdrowego wyglądu włosów. Nowa formuła VITAPILU® została wzbogacona o bambus, który jest najbogatszym w naturze źródłem krzemu. Zawiera go aż 75%. To ponad 5 razy więcej niż popularny skrzyp. Cechą charakterystyczną tej egzotycznej rośliny są silne, elastyczne i szybko rosnące pędy. Badania kliniczne dowodzą, że spożycie związków krzemu ma pozytywny wpływ na wytrzymałość, elastyczność oraz grubość włosów.**

Składniki nowego VITAPIL® wykazują działania oksydacyjne, chronią mieszki włosowe przed szkodliwym wpływem wolnych rodników oraz wpływają na prawidłową pigmentację włosów. Wykazują działania antyoksydacyjne, dzięki czemu przyczyniają się do ochrony komórek mieszków włosowych przed szkodliwym wpływem wolnych rodników.

*Składniki sprzyjają prawidłowej syntezie białek włosa (cynk) i biorą udział w procesie podziału komórek, w tym cebulki włosa (cynk, wit. B12, foliany).

Cena: Ok 40 zł
Zawartość: 60 tabletek


Opakowanie:

Vitapil, biotyna + bambus - mocne, lśniące włosy, opakowanie

Vitapil, biotyna + bambus - mocne, lśniące włosy, tył opakowania

Vitapil, biotyna + bambus - mocne, lśniące włosy, góra opakowania

Vitapil, biotyna + bambus - mocne, lśniące włosy, opis opakowania

Vitapil, biotyna + bambus - mocne, lśniące włosy, opis opakowania


Tabletki:

Vitapil, biotyna + bambus - mocne, lśniące włosy, tabletki


Skład:

Vitapil, biotyna + bambus - mocne, lśniące włosy, skład tabletek

Vitapil, biotyna + bambus - mocne, lśniące włosy, skład tabletek


Ulotka:

Vitapil, biotyna + bambus - mocne, lśniące włosy, ulotka

Vitapil, biotyna + bambus - mocne, lśniące włosy, ulotka

Vitapil, biotyna + bambus - mocne, lśniące włosy, ulotka

Vitapil, biotyna + bambus - mocne, lśniące włosy, ulotka


Moja opinia:

Kiedyś już miałam ten suplement diety, ale od tego czasu trochę się zmienił. Szata graficzna wygląda nieco inaczej i z tego co widzę, to do składu dołączył bambus. :) W opakowaniu mamy 60 tabletek, które wystarczą nam na dwa miesiące suplementacji. Myślę, że taki okres czasu jest w porządku i powinien dać już jakieś efekty, Oczywiście pod warunkiem systematycznego stosowania - bez tego ani rusz. Z systematycznością nie powinno być problemów, bo wystarczy pamiętać o jednej tabletce dziennie. Takie rozwiązanie zapewne będzie bardzo wygodne dla zapominalskich. :) Jeśli chodzi o cenę, to dużo zależy od apteki i pewnie nie wszędzie będzie taka sama. W Rossmannie mają czasami Vitapil na promocji, więc warto pilnować takich okazji. Ogólnie nie wydaje mi się, żeby 40 zł było wygórowaną ceną, tym bardziej że mamy zapewnioną dwumiesięczną kurację i całkiem ciekawy skład. =)


Działanie i efekty:

Syłynny Vitapil kupiłam w celu wzmocnienia moich włosów i zahamowania ich nadmiernego wypadania. Kiedy jakieś 2 lata temu go stosowałam, to całkiem nieźle dawał sobie rade, więc postanowiłam wypróbować także nową wersję. Bardzo spodobał mi się fakt, że suplement został wzbogacony o babmbus, który jest bogatym źródłem krzemu. Byłam ciekawa, jak moje włosy zareagują na taką kurację i prawdę mówiąc nie musiałam długo czekać na efekty. Po jakimś tygodniu, zauważyłam, że podczas mycia wypada mi znacznie mniej włosów. Co prawda w odpływie zostawało jeszcze trochę kłaczków, ale nie była to już tak przerażająca ilość, jak wcześniej. Zauważyłam również małe i urocze baby hair, których szczerze mówiąc nawet się nie spodziewałam. Mam wrażenie, że te nowe włoski są mocniejsze i zdrowsze niż stare. A skoro już mowa o reszcie czupryny, to ona także się wzmocniła i zyskała więcej blasku. Natomiast jeśli chodzi o wzrost, to nie przywiązywałam do tego jakiejś szczególnej uwagi, ale mimo wszystko nie da się ukryć, że podczas stosowania tabletek moje włosy znacznie podrosły i zauważyli to także moi znajomi, więc coś musi w tym być. :) Niepożądanych skutków ubocznych się nie doczekałam, więc tak na prawdę nie mam na co narzekać. Generalnie Vitapil mnie nie zawiódł i jestem zadowolona z jego działania, które ku mojemu zaskoczeniu pojawiło się bardzo szybko. Wiem, że teraz można dostać również lotion wzmacniający z tej firmy, więc być może kiedyś się skuszę. Jeśli chcecie wzmocnić swoje włosy na wiosnę, zahamować ich wypadanie lub przyspieszyć wzrost, to polecam wypróbować. Nie zapominajcie też o zdrowym trybie życia i prawidłowym odżywianiu, a na pewno włos z głowy Wam nie spadnie. :) 

Stosowaliście już Vitapil? 
Dajcie koniecznie znać, jak się u Was sprawdził. :)
Buziaczki! :*

20 komentarzy:

  1. ja nie lubię brać żadnych tabletek, wolę naturę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem zwolenniczką natury, ale czasami zdarza mi się sięgnąć po jakiś suplement. :)

      Usuń
  2. Miałam Vitapil jakiś czas temu ale efektu WOW niestety nie było :(

    Kochana czy oddałabyś głosik na moje zdjęcie? https://apps.facebook.com/click_competition/28754/pl


    OdpowiedzUsuń
  3. W zeszłym roku stosowałam tabletki Vitapil razem z lotionem, efekty były, może nie jakieś spektakularne, ale były. Teraz kończę kolejną kurację z Vitapilem, włosy znacznie mniej wypadają, zaobserwowałam mały wysyp baby hair ;-) polecam
    https://moja-prowincja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam wielokrotnie o Vitapilu, dobra recenzja :) Ja mam jednak pytanie o krzem organiczny - czy Któraś z Was wie coś więcej o suplementacji tym pierwiastkiem i jego wpływie na zdrowie? Słyszałam że mocno regeneruje, ale wolę wiedzieć od Was, aniżeli słuchać plotek ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i za czas, który poświęcacie na czytanie mojego bloga. :)

Nowszy post Strona główna Starszy post