Siemanko Misiaczki! :) Jak widzicie dzisiaj będzie mowa o tabletkach z drożdży piwnych. Ja generalnie jestem bardziej zwolenniczką zdrow...

Drovit - Tabletki z drożdży piwnych Drovit - Tabletki z drożdży piwnych

Drovit - Tabletki z drożdży piwnych

Drovit - Tabletki z drożdży piwnych

Drovit - Tabletki z drożdży piwnych


Siemanko Misiaczki! :) Jak widzicie dzisiaj będzie mowa o tabletkach z drożdży piwnych. Ja generalnie jestem bardziej zwolenniczką zdrowej diety niż suplementów, ale tyle dobrego się o tych drożdżach piwnych naczytałam, że uległam pokusie i postanowiłam spróbować. W końcu nic miałam nic do stracenia. :) Na początku zastanawiałam się dość długo jakie konkretnie drożdże kupić i ostatecznie kupiłam pierwsze lepsze przy okazji zakupów w aptece. Za chwilę dowiecie się o nich więcej, a jeśli chcielibyście poczytać trochę o samych drożdżach i o ich właściwościach, to pisałam już na ten temat tutaj. =)


Opis produktu:

Drovit tabletki z drożdży piwnych suplement diety polecany jest w celu uzupełnienia diety w witaminy z grupy B pochodzenia naturalnego.

Działanie

  • Tiamina - pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu serca, układu nerwowego oraz w utrzymaniu prawidłowych funkcji psychologicznych
  • Ryboflawina - pomaga utrzymać w zdrowej kondycji skórę, włosy i paznokcie
  • Niacyna - wspomaga proces przemiany materii i obniża poziom cholesterolu

Cena: Ok 8 zł
Zawartość: Ok 200 tabletek


Opakowanie:

Drovit - Tabletki z drożdży piwnych, opakowanie

Drovit - Tabletki z drożdży piwnych, opis opakowania

Drovit - Tabletki z drożdży piwnych, tył opakowania

Drovit - Tabletki z drożdży piwnych, zamknięcie opakowania


Tabletki:

Drovit - Tabletki z drożdży piwnych, zawartość opakowania


Skład:

Drovit - Tabletki z drożdży piwnych, skład


Moja opinia:

Nasze drożdżowe tabletki są zamknięte w plastikowym pojemniczku, w którym znajdziemy około 200 sztuk. Pomyślałam sobie wtedy, że to bardzo dużo, a nawet za dużo jak na tak niską cenę, ale później przeczytałam, że trzeba łykać po 5 tabletek 3 razy dziennie i wtedy zrozumiałam dlaczego jest ich aż tyle. Na początku taka ilość i częstotliwość dawkowania suplementu bardzo mnie zniechęciła, ale z czasem się przyzwyczaiłam. Zapach natomiast do najładniejszych nie należy i smak również mnie zniechęcał, ale w końcu drożdże piwne, to nie ciastka i nie mają smakować, tylko działać. :) No właśnie, a czy działają tak jak powinny?


Działanie i efekty:

Moja kuracja trwała dwa miesiące i zużyłam w tym celu cztery opakowania. Na początku nie widziałam specjalnie jakichś efektów, ale po miesiącu systematycznego stosowania zauważyła, że coś się dzieje! :) Moje włosy stały się znacznie mocniejsze, bardziej lśniące i wydawało mi się, że rosną trochę szybciej. Pojawiło się też trochę baby hairs z czego ogromnie się cieszę, bo marzę o zagęszczeniu czupryny. Co do wypadania, to zostało ono nieco zahamowane, ale nie całkowicie. Widocznie moje hormony znowu wzięły górę i nie sposób z nimi wygrać. Najważniejsze jednak, że kondycja moich włosów się poprawiła i te nowe antenki rosną teraz mocne i zdrowe. Przed rozpoczęciem kuracji czytałam, że u wielu dziewczyn pojawiał się wysyp i bardzo się tego obawiałam, ale na szczęście u mnie tak się nie stało. Oprócz tego wzmocniły mi się paznokcie i rosły jak na drożdżach. ;) Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z efektów jakie udało mi się uzyskać i myślę, że w przyszłości chętnie wypróbuję drożdże piwne innych marek, bo jest w czym wybierać. Fakt, że przy takiej kuracji trzeba się trochę tych tabletek nałykać i pamiętać o systematyczności, ale w końcu czego się nie robi, żeby mieć piękne włosy, prawda? =)

Dajcie znać, czy stosowaliście kiedyś drożdże piwne i jak się u Was sprawdzały. :)
Buziaczki! :*

12 komentarzy:

  1. O rany nie wiem czy dałabym radę łykać takie ilości;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też myślałam, że wymięknę, ale jakoś dałam radę. :)

      Usuń
  2. Próbowałam kiedyś pić drożdże, wymiękłam. Tabletki to dobra alternatywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś piłam i jednak wolę łykać tabletki. :)

      Usuń
  3. Tabletek z drożdżami nigdy nie brałam, ale piłam jakoś w zeszłym roku zwykłe drożdże ze sklepu - nie dość, że były obrzydliwe w smaku to w dodatku nic nie zrobiły dla moich włosów :(( Fajnie, że u Ciebie tabletki się sprawdziły ;)

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie drożdże są obrzydliwe w smaku, ale u mnie jednak coś tam zdziałały, więc nie żałuję, że spróbowałam. :) Szkoda, że nie sprawdziły się u Ciebie, ale być może Twoje włoski potrzebują czegoś innego. :)

      Usuń
  4. Jako nastolatka łykałam pamiętam ze łykałam takie drożdżowe tabletki, ale nigdy nie widziałam specjalnych efektów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że u mnie też nie będzie efektów, ale jednak coś tam dały. :)

      Usuń
  5. Być może i ja to wypróbuje. Jak na razie biorę belissę i mam nadzieję na jakieś efekty. Masz z nią jakieś doświadczenia? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie brałam Belissy, ale Vitapil też dobrze się u mnie sprawdził. :) Obecnie wolę jednak zadbać o zdrową dietę. =)

      Usuń
  6. Ja wlasnie od dwoch dni lykam te same tabletki. Mam nadzieje, ze mi sie uda i tez zobacze jakies efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że będziesz zadowolona z efektów. :) Trzymam kciuki! :*

      Usuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i za czas, który poświęcacie na czytanie mojego bloga. :)

Nowszy post Strona główna Starszy post