Cześć Kochani! =) Weekend powoli dobiega końca i żeby umilić Wam ten niedzielny wieczór, postanowiłam wspomnieć co nieco o produkcie mar...

PERFECT.ME, Natural Oils Repair - Szampon odbudowujący do włosów suchych, szorstkich i zniszczonych PERFECT.ME, Natural Oils Repair - Szampon odbudowujący do włosów suchych, szorstkich i zniszczonych

PERFECT.ME, Natural Oils Repair - Szampon odbudowujący do włosów suchych, szorstkich i zniszczonych

PERFECT.ME, Natural Oils Repair - Szampon odbudowujący do włosów suchych, szorstkich i zniszczonych

PERFECT.ME, Natural Oils Repair - Szampon odbudowujący do włosów suchych, szorstkich i zniszczonych


Cześć Kochani! =) Weekend powoli dobiega końca i żeby umilić Wam ten niedzielny wieczór, postanowiłam wspomnieć co nieco o produkcie marki PERFECT.ME, która jest nowością na rynku kosmetycznym. Jakiś czas temu ich maseczki pojawiły się w Biedronce, więc być może mieliście już z nimi styczność. O jednej z nich pisałam niedawno na blogu i jeśli jesteście zainteresowani, to odsyłam do recenzji. Teraz przejdźmy wreszcie do naszego szamponu, bo to w końcu on jest tu dzisiaj najważniejszy. :)


Opis produktu:

Stworzony dla doskonałej pielęgnacji i intensywnego odżywienia włosów suchych, szorstkich i zniszczonych. Bogata receptura szamponu, zawierająca luksusowe 100% olejki: arganowy, kokosowy, jojoba, ze słodkich migdałów i orzechów makadamia, oczyszcza i pielęgnuje włosy, intensywnie je regeneruje, daje poczucie nawilżenia oraz ułatwia układanie. Włosy odzyskują luksusową miękkość, elastyczność i perfekcyjny wygląd.

DODATKI
  • luksusowe 100% olejki:
  • nawilżający i regenerujący olej arganowy
  • odbudowujący olej kokosowy
  • odżywiający i zwiększający elastyczność olej jojoba
  • nawilżający i nadający miękkości olej ze słodkich migdałów
  • odbudowujący i dodający blasku olej z orzechów makadamia

BEZ DODATKU
  • parabenów
  • parafny i pochodnych ropy naftowej
  • konserwantów MIT & CIT
  • ftalanów

Cena: Ok 9 zł
Pojemność: 250 ml


Opakowanie:

PERFECT.ME, Natural Oils Repair - Szampon odbudowujący do włosów suchych, szorstkich i zniszczonych, opakowanie

PERFECT.ME, Natural Oils Repair - Szampon odbudowujący do włosów suchych, szorstkich i zniszczonych, opis opakowania

PERFECT.ME, Natural Oils Repair - Szampon odbudowujący do włosów suchych, szorstkich i zniszczonych, zamknięcie opakowania

PERFECT.ME, Natural Oils Repair - Szampon odbudowujący do włosów suchych, szorstkich i zniszczonych, otwarcie opakowania


Skład:

PERFECT.ME, Natural Oils Repair - Szampon odbudowujący do włosów suchych, szorstkich i zniszczonych, skład


Konsystencja:

PERFECT.ME, Natural Oils Repair - Szampon odbudowujący do włosów suchych, szorstkich i zniszczonych, konsystencja


Moja opinia: 

Pierwszą kwestią, od której chciałabym zacząć jest opakowanie. Mamy tutaj plastikową tubę o pojemności 250 ml, wyróżniającą się intensywnym zielonym kolorem. Muszę przyznać, że korzystanie z niej znacznie ułatwia aplikację, zwłaszcza, że ja od jakiegoś czasu myję włosy pod prysznicem. Szczerze mówiąc, to ostatnio tak sobie myślałam, że fajnie byłoby mieć jakiś szampon w tubie no i proszę, mówisz - masz. :) Wizualnie wszystko ładnie, pięknie, a co znajdziemy w środku? Kryje się tam gęsta, żelowa konsystencja, która zwiększa wydajność szamponu i z łatwością można ją rozprowadzić na włosach. Wystarczy niewielka ilość produktu, żeby umyć dokładnie włosy i to lubię! Jednak bez wątpienia najbardziej oczarował mnie zapach - intensywny, słodki, ale jednocześnie naturalny. Jeśli boicie się mdłych i duszących zapaszków, to bez obaw, tym na pewno będziecie zachwyceni. Skład natomiast podbił moje serce, jak tylko zobaczyłam tam tyle cennych olejków! Prawdziwa uczta olejowa dla moich włosów. Na dodatek za taki luksus wcale nie zapłacicie kokosów (mimo tego, że w składzie jest olej kokosowy ^^), bo według mnie niecałe 9 zł to korzystna i rozsądna cena. =)


Działanie i efekty:

Hmmm, prawdę mówiąc na początku miałam trochę obaw, żeby sięgnąć po ten szampon, ze względu na fakt, że moje włosy mają tendencję do przetłuszczania się i nie byłam pewna, czy przypadkiem te wszystkie olejki w składzie nie pogorszą sprawy. I co się okazało? Ku mojemu zaskoczeniu żadne niepożądane skutki uboczne nie miały miejsca. Właściwie, to było wręcz przeciwnie - moje włosy podczas stosowania tego produktu, stały się bardziej miękkie, elastyczne, odżywione, a także zyskały więcej blasku i były bardziej posłuszne pod względem układania. Wreszcie przesuszone kosmyki nie fruwały mi dookoła głowy, więc byłam pełna podziwu. Mimo składu bogatego w wiele olejków, nie zauważyłam, żeby szampon je obciążał, nie pojawił się też łupież i nie skończyłam z tłustym plaskiem na głowie, chociaż na początku również się tego obawiałam i wychodzi na to, że niesłusznie. :) I wiecie co? Ten cudowny zapach, o którym wspomniałam już wcześniej, mało tego, że przez długi czas utrzymuje się na włosach, to jeszcze roznosi się po całej łazience kiedy myję włosy. Dla mnie, to zdecydowanie zaleta, bo uwielbiam kiedy moje włosy ładnie pachną i w dodatku zdrowo wyglądają. Myślę, że ten zielony czarodziej będzie świetnym rozwiązaniem, żeby podreperować zniszczone włosy po zimie. Nie zamierzam Was oczywiście zmuszać do kupna tego kosmetyku, ale jeśli szukacie dobrego szamponu za niewielkie pieniądze, to z czystym sumieniem polecam wypróbować przy najbliższej okazji. Taka odrobina luksusu na każdą kieszeń. Można dostać je w Hebe lub tutaj. Niedługo dam Wam też znać, jak sprawdziły się u mnie inne cudeńka od PERFECT.ME i mam nadzieję, że będę równie zadowolona. =)


PERFECT.ME by JF Malcolm


A Wy jakie szampony do włosów lubicie najbardziej?
Dajcie też znać, czy kosmetyki z PERFECT.ME przypadły Wam do gustu. :)
Buziaczki! ;*

11 komentarzy:

  1. Nie znam tych kosmetyków, jak na nie trafię to wypróbuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja preferuję delikatne szampony dla włosów :)

    Kochana czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy lubią od czasu do czasu jakieś zmiany. :)

      Usuń
  3. Znam maseczki tej marki, ale chętnie spróbowałabym też innych produktów. Nie wiedziałam, że to nowość na rynku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon w niebieskiej tubie też jest świetny. :)

      Usuń
  4. Widziałam jakiś czas temu w Biedrze te produkty,ale nic nie kupiłam.Ja również mam włosy przetłuszczające się i powiem szczerze,że moim włosom służą SLS zawarte w szamponach,bo wtedy włosy są porządnie oczyszczone ,puszyste,miękkie itd,a jak umyję włosy szamponem np. dla dzieci czy jakimkolwiek bez SLS to włosy jeszcze tego samego dnia są tłuste i przyklap na maksa jest.Widziałam ostatnio twój owocny post zakupowy i czekam nie cierpliwie z recenzją o kolejnych kosmetykach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam bardzo podobnie, dlatego muszę czasami użyć czegoś mocniejszego. :) Recenzje na pewno będą i pojawi się też kolejny haul. ;)

      Usuń
  5. Miałam maseczkę do włosów z tej firmy i tej samej serii- niestety dla mnie kompletny niewypał :/ Włosy były przeciążone i pachniały męskimi kosmetykami ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie przypadła Ci do gustu. :/ Mi natomiast zapach i działanie bardzo odpowiadają. :)

      Usuń
  6. Ooo super,znowu haul,uwielbiam takie posty z nowościami ;))W takim razie czekam na recenzje :))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i za czas, który poświęcacie na czytanie mojego bloga. :)

Nowszy post Strona główna Starszy post