Witajcie Skarby! :) Przy okazji zakupów w Biedronce, które robiłam w ostatnim czasie, moim oczom ukazały się nowe maseczki do włosów no ...

PERFECT.ME, Natural Oils Repair - Maseczka do suchych włosów PERFECT.ME, Natural Oils Repair - Maseczka do suchych włosów

PERFECT.ME, Natural Oils Repair - Maseczka do suchych włosów

PERFECT.ME, Natural Oils Repair - Maseczka do suchych włosów

PERFECT.ME, Natural Oils Repair - Maseczka do suchych włosów


Witajcie Skarby! :) Przy okazji zakupów w Biedronce, które robiłam w ostatnim czasie, moim oczom ukazały się nowe maseczki do włosów no i sami widzicie, jak to się skończyło. ^^ Mieliście okazje je już testować? Jeśli nie, to świetnie się składa, bo wczoraj na moich włosach wylądowała jedna z nich. Co prawda po jednym użyciu może i  nie będzie to jakaś obszerna recenzja, ale chciałam podzielić się z Wami moimi wrażeniami. Żeby było ciekawiej, to podczas jednego mycia przetestowałam ten produkt na dwa sposoby, ale o tym za chwilę. Teraz może sprawdźmy, co my tu mamy. =)



Opis produktu:

Maseczka stworzona dla doskonałej pielęgnacji i intensywnego odżywienia włosów suchych, szorstkich i zniszczonych. Bogata receptura maseczki zawierająca luksusowe 100% olejki: arganowy, kokosowy, jojoba, ze słodkich migdałów i orzechów makadamia, daje poczucie nawilżenia, intensywnie regeneruje i wzmacnia włosy, otulając je subtelnym, zmysłowym zapachem. włosy odzyskują luksusową miękkość, elastyczność i perfekcyjny wygląd. 


Cena: 1,49
Pojemność: 20 ml


Opakowanie:

PERFECT.ME, Natural Oils Repair - Maseczka do suchych włosów, opakowanie

PERFECT.ME, Natural Oils Repair - Maseczka do suchych włosów, opis


Skład:

PERFECT.ME, Natural Oils Repair - Maseczka do suchych włosów, skład


Konsystencja:

PERFECT.ME, Natural Oils Repair - Maseczka do suchych włosów, konsystencja


Moja opinia:

Jak widać na załączonym obrazku, maseczka mieści się w zielonej saszetce o pojemności 20 ml. Takowe opakowanie wskazuje na fakt, że służy do jednorazowego użytku, ale myślę, że kosmetyk z powodzeniem starczyłby na dwa razy dzięki swojej gęstej konsystencji, która zwiększa jego wydajność i dobrze rozprowadza się na włosach. :) Natomiast jeśli chodzi o zapach, to jest bardzo ale to bardzo przyjemny, a nawet cudowny. Powiedziałabym, że mamy tutaj połączenie kokosa ze słodkimi migdałami i resztą olejków wymienionych w opisie. Takie słodkości na włosach to ja lubię! ^^ Dodatkowo cena kusi, więc sami rozumiecie, że po prostu musiałam poczynić ten zakup. :P 


Działanie i efekty:

Na samym początku chciałabym zaznaczyć, że podczas testowania tej maseczki myłam włosy metodą OOMO, a co za tym idzie nałożyłam ją zarówno przed myciem jak i po nim, bo chciałam sprawdzić, jak poradzi sobie ze zmyciem oleju kokosowego, który wcześniej na nie nałożyłam. :) No i co tu dużo gadać... Jestem nią zachwycona! Nie dość, że świetnie poradziła sobie z olejem, to moim włosom również bardzo przypadła do gustu. Dzięki niej były, miękkie, gładkie, nawilżone, lśniące no i na dokładkę ten przepiękny zapach, który towarzyszył mi jeszcze następnego dania. Po prostu miodzio. =) Właściwie, to nie mam na co narzekać i szczerze mówiąc nie spodziewałam się po niej aż tyle, a tu takie miłe zaskoczenie. Przypomina mi trochę Biovax'a z olejami, więc może mogłaby być jego odpowiednikiem. Dodatkowo nie zawiera parabenów i sztucznych barwników, za co należy się duży plus. Gdyby była dostępna w większym opakowaniu, to nie trzeba byłoby mnie długo na nią namawiać. Jestem pewna, że sięgnę po nią ponownie, a Wam mogę tylko polecić, zwłaszcza jeśli macie suche włoski. Możecie wypróbować również inne maseczki z tej serii, które także są dostępne w Biedronce. =)


PERFECT.ME - Maseczki do włosów z Biedronki


Lubicie kosmetyki tego typu?
Dajcie znać, czy któraś z nich wpadła Wam już w łapki. =)
Buziaczki! :*

47 komentarzy:

  1. pierwszy raz widzę to maseczke na oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię takie kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jej jeszcze nigdy, ale przekonałaś mnie do jej wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro zachwalasz - będzie trzeba spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam pomarańczową ale jeszcze nie próbowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja przetestowałam wersję pomarańczową, zieloną zostawiam na koniec :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomarańczową testowała moja mama i była bardzo zadowolona. =)

      Usuń
  7. Kupiłam!!!Wypróbowałam Zieloną!!!!!Mega!!!!! Muszę kupić więcej!!!! :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie trzymam tą zieloną na włosach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiiaj będę testowała zieloną również :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjechałam do Polski na chwilę i nie brałam kosmetyków do włosów ze sobą. Mam trwałą na głowie i muszę stosować odżywki... i padło na taką różową. Byłam zdziwiona, bo włosy łatwo się rozczesały, są miękkie 2 dni po myciu i nadal ładnie pachną, końcówki włosów nie są przesuszone jak to zwykle bywa po trwałej i dlatego też kupię sobie przed wyjazdem więcej. Użyłam jednorazowo pół opakowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie to jest świetne, że już po jednym użyciu widać takie efekty. :)

      Usuń
  11. Jeśli Pani chce większą maske może Pani wejść na ich strone :www.jfmalcolm.com
    z tego co mi wiadomo jest ona dostępna w drogerii hebe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już widziałam. :) Do Hebe co prawda mi nie po drodze, ale jak nadarzy się taka okazja, to na pewno ją wykorzystam. =)

      Usuń
  12. Ano, te maski są bardzo dobre, świetny zamiennik dla droższych Biowaxów. Osobiście polecam tę pomarańczową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. :) Ja akurat nie mam farbowanych włosów, ale mama ją używała i była bardzo zadowolona. =)

      Usuń
  13. Mam je wszystkie, do tej pory sprawdziłam zieloną i pomarańczową i.... żałuję że nie ma czegoś pomiędzy nimi, bo obie świetne na swój sposób. Zielona sprawia że włosy są miękkie w dotyku i zdrowe (moje włosy uwielbiają oleje więc co się dziwić), natomiast pomarańczowa sprawia że wyglądają na grubsze i są dociążone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można trochę poeksperymentować i zmieszać ze sobą pół zielonej i pół pomarańczowej. :) Może w przyszłości będą się pojawiać nowe kosmetyki z tej firmy i Twoje włoski znajdą coś dla siebie. =)

      Usuń
  14. Dostałam je w Shinyboxie wraz z szamponem, jestem bardzo ciekawa, bo cena aż kusi do zakupu, zapach szamponu też, zobaczymy jak będzie z miseczkami! Pozdrawiam i zapraszam na swój kanał na yt gdzie niedługo będzie recenzja! Kanał: kuferekczekolady

    OdpowiedzUsuń
  15. W takim razie chyba też się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. te maski są w hebe w większym opakowaniu

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej w większym opakowaniu maseczka jest dostępna w drogerii Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W biedronce też mają w większym opakowaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Nie wiedziałam nawet, muszę koniecznie sprawdzić. :) A szampony też mają?

      Usuń
  19. Od jutra w biedrze będą duże opakowania i szampony z tej serii też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) Już byłam i wróciłam z szamponem. =)

      Usuń
  20. Ja dużo dobrego się naczytałam i zakupiłam duże opakowanie pomarańczowej wersji.Użyłam ją dziś dopiero 1 raz razem z olejem i inną odżywką.Włosy są świetne,ale następnym razem umyję włosy szamponem z SLS i nałożę maseczkę samą i wtedy zobaczę jak się sprawdza bez innych urozmaiceń.Założę się,ze moje włosy będą się puszyć i fruwać jak użyję jej samej,bo zawiera keratynę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj i sprawdź jak się zachowa w wersji solo na Twoich włosach, bo nigdy nic nie wiadomo. :) No i daj znać oczywiście, czy było tak jak mówisz. =)

      Usuń
  21. Ja też stosuje te zieloną i jest najlepszą maseczka jaką stosowalam.inne z tej serii też są świetne ale u mnie najlepiej sprawdza się ta Zielona.

    OdpowiedzUsuń
  22. Są już w większych opakowaniach :) kupilam dziś pomarańczową :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pełnowymiarowe opakowanie dostępne jest w drogerii hebe :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie! Właśnie korzystam z tej maski!

    OdpowiedzUsuń
  25. Polecam skorzystać z promocji w Biedronce 25 % taniej na duze opakowania!

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam właśnie tę zieloną, ale niestety nie spisała się u mnie zbyt dobrze - pewnie przez glicerynę dość wysoko w składzie ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i za czas, który poświęcacie na czytanie mojego bloga. :)

Nowszy post Strona główna Starszy post