Cześć Skarby! :) Nie wiem czy zdążyliście już zauważyć, ale Biedronka znowu kusi swoją kosmetyczną ofertą. I jak tu przejść obojętnie? C...

Pielęgnacja dla każdego - kosmetyki do włosów w Biedronce! Pielęgnacja dla każdego - kosmetyki do włosów w Biedronce!

Pielęgnacja dla każdego - kosmetyki do włosów w Biedronce!

Pielęgnacja dla każdego - kosmetyki do włosów w Biedronce!

Pielęgnacja dla każdego - kosmetyki do włosów w Biedronce!


Cześć Skarby! :) Nie wiem czy zdążyliście już zauważyć, ale Biedronka znowu kusi swoją kosmetyczną ofertą. I jak tu przejść obojętnie? Czasami mam wrażenie, że częściej kupuję kosmetyki w Biedronce, niż w drogeriach. ;P Znacie jakiś sposób, żeby oprzeć się takim okazjom? Ja staram się z tym walczyć, ale ostatnio znowu uległam pokusie. Jednak o tym co kupiłam dowiecie się z haula, który na pewno za jakiś czas się pojawi. A tym czasem sprawdźmy, co aktualnie można znaleźć w Biedronce... =)



Zestaw Garnier, szampon i odżywka - Biedronka, promocja

Łagodny szampon NIVEA Baby - Biedronka, promocja

Szampon do włosów NIVEA - Biedronka, promocja

Szampon i odżywka Joanna - Biedronka, promocja

Olejek orientalny Marion - Biedronka, promocja

Marion kosmetyki do włosów - Biedronka, promocja

Szampon do włosów Romantic - Biedronka, promocja

Maska do włosów Romantic - Biedronka, promocja

Gliss Kur, szampon i odżywka do włosów - Biedronka, promocja

Szampon Dove Nutritive Solutions - Biedronka, promocja

Zestaw Timotei z gumką do włosów - Biedronka, promocja

Lakier do włosów TAFT - Biedronka, promocja

Farba do włosów Syoss - Biedronka, promocja

Szczotka do włosów z jonizacją - Biedronka, promocja

Szampon Johnson's baby - Biedronka, promocja

Szampon Pinio - Biedronka, promocja


Tym razem na prawdę jest tego sporo i myślę, że kosmetyki są całkiem ciekawe. Ja wybrałam tylko te przeznaczone do włosów, ale jeśli chcecie zapoznać się z pełną ofertą, to odsyłam tutaj. :) Zdradzę Wam, że pierwszy raz skusiłam się na maskę do włosów Romantic i jestem bardzo ciekawa, jak się sprawdzi. Jeśli mieliście kiedyś maski tej marki, to dajcie koniecznie znać co o nich sądzicie. Ta szczotka z jonizacją też może być całkiem ciekawa, ale póki co podarowałam ja sobie. Szampony z Joanny też omijałam szerokim łukiem, bo testuję właśnie jeden z tej serii i nie przypadł mi specjalnie do gustu, ale napiszę o tym więcej innym razem. Z mojej strony to już wszystko i nie zapomnijcie, że oferta ta będzie obowiązywała do 18.09! Możecie pochwalić się Waszymi zdobyczami, chętnie poczytam, co wpadło Wam w łapki. =)
Buziaczki! :*

2 komentarze:

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i za czas, który poświęcacie na czytanie mojego bloga. :)

Nowszy post Strona główna Starszy post