Czas na zmiany. Nie mogę dłużej kontynuować czegoś, co nie sprawia mi już takiej przyjemności, jak kiedyś. Chyba wypaliłam się jako blog...

Pożegnanie Pożegnanie

Pożegnanie

Pożegnanie



Czas na zmiany. Nie mogę dłużej kontynuować czegoś, co nie sprawia mi już takiej przyjemności, jak kiedyś. Chyba wypaliłam się jako blogerka, więc nic na siłę. Postanowiłam skończyć z kosmetykami i z blogiem. Na początku chciałam go usunąć, ale doszłam do wniosku, że jednak poświęciłam na niego kawał czasu i być może jeszcze komuś przydadzą się te moje wypociny, dlatego też zostawię moje dzieło. Potrzebuję teraz jakiejś zmiany. Chcę mieć więcej czasu dla siebie, na spacer, na książkę, etc. Ten kosmetyczny świat już mi nie leży. Oczywiście w dalszym ciągu zamierzam dbać o włosy, ale bardzo zależy mi na tym, aby była to wegańska pielęgnacja. Nie kupię już kosmetyków, które były testowane na zwierzętach, nie chcę przykładać ręki do tego okrucieństwa. Myślę, że to dobra zmiana, a powyższe zdjęcie świetnie obrazuje moją pełną nadziei drogę ku lepszemu. Na koniec chciałabym Wam podziękować za te nasze wspólne, włosomaniacze chwile. Wiele się tutaj nauczyłam, poznałam grono przesympatycznych osób i na pewno będę miała sentyment do tego miejsca. Życzę Wam również dalszych blogowych sukcesów i zapewniam, że nadal chętnie wpadnę poczytać co nieco. 😊

A jeśli w dalszym ciągu chcecie śledzić moje włosowe poczynania, to zapraszam Was tutaj:


Na nowym Instagramie na pewno będą pojawiać się jakieś mini recenzje i nie tylko.
Każdy koniec jest początkiem czegoś nowego, więc nie pozostaje mi nic innego, jak złapać głęboki oddech i iść na przód. Czuję, że będę mogła teraz żyć w zgodzie z sobą samą. 

💚

Nowy blog:

Zielona Utopia

27 komentarzy:

  1. Coś mi tu pachnie prima aprilisem ;) Poczekam z tym pożegnaniem jeszcze trochę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie mogło to tak wyglądać, ale zapewniam, że nie był to żart. :)

      Usuń
    2. Szkoda, że to nie był żart :(

      ----------------
      Napisane przez http://podstawywloskiego.pl <3

      Usuń
  2. Powodzenia :) czuję że wrócisz do nas :) będę śledzić nowego insta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* Nie wykluczam takiej opcji, ale jeśli kiedykolwiek wrócę, to na pewno w nieco innym wydaniu. :)

      Usuń
  3. Powodzenia ! :) bloga nie usuwaj bo nigdy nie wiesz czy znowu nie najdzie Cie ochota na pisanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 Racja, dlatego właśnie blog zostaje. =)

      Usuń
  4. A ja myślę że to Prima aprilis ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tym razem. :) Fakt, że data mogła być trochę myląca, ale post w 100% na poważnie. =)

      Usuń
  5. Może nie rezygnuj z blogowania, ale uderz w inną tematykę :) może włosy Cię aż tak nie pociągają, ale z pewnością masz inne zainteresowania, które na blogu warto rozwijać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jednak to nie był żart na 1 kwietnia :)
    Życzę powodzenia, ale mam też nadzieję, że do nas wrócisz :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem warto rozpocząć nowy etap w życiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że przestałaś pisać, bo ciekawie piszesz. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy wpis. Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że już nie tworzysz, ale wszystko się kiedyś kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że teraz idzie Ci lepiej i jesteś w stanie spożytkować swój czas na rzeczy, które Cię uszczęśliwiają

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, ale mam nadzieję, że będzie Ci dobrze

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio się zastanawiałem jak wzmocnić serce. Mam nadzieję, że wrócisz jeszcze na bloga i odpowiesz na moje pytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, wierzę że jeszcze wrócisz do nas. Cenka.pl pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przykro.. może jeszcze kiedyś nas odwiedzisz. Dermatolog Lublin pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę, nie usuwaj bloga... Co mogłam, to sobie przepisałam, tak na zaś...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i za czas, który poświęcacie na czytanie mojego bloga. :)

Strona główna Starszy post