Witajcie Kochani! :) Macie problem z suchymi, matowymi włosami, których rozczesanie graniczy z cudem? Połamane, sianowate z  rozdwojonym...

Elfa, Dr. Santé - Spray do włosów ułatwiający rozczesywanie z olejem macadamia i keratyną Elfa, Dr. Santé - Spray do włosów ułatwiający rozczesywanie z olejem macadamia i keratyną

Elfa, Dr. Santé - Spray do włosów ułatwiający rozczesywanie z olejem macadamia i keratyną

Elfa, Dr. Santé - Spray do włosów ułatwiający rozczesywanie z olejem macadamia i keratyną

Elfa, Dr. Santé - Spray do włosów ułatwiający rozczesywanie z olejem macadamia i keratyną


Witajcie Kochani! :) Macie problem z suchymi, matowymi włosami, których rozczesanie graniczy z cudem? Połamane, sianowate z  rozdwojonymi końcówkami? A może brak im blasku i elastyczności? Jeśli dręczy Was któraś z tych dolegliwości, to świetnie się składa, bo razem z Panem Misiem przychodzimy na ratunek! ^^ A tak poważnie, to chciałabym dzisiaj przedstawić Wam całkiem ciekawy produkt, który być może kogoś zainteresuje. Sama mam suche włosy, więc wiem jaką potrafią być zmorą... Mimo wszystko staram się jakoś temu zaradzić i dlatego właśnie skusiłam się na wyżej przedstawiony spray. Jeżeli jesteście ciekawi, jak się u mnie sprawdził, to zapraszam do lektury. =)


Opis produktu:

Formuła serii Macadamia Hair wykorzystuje unikalne, odbudowujące i ochronne właściwości Oleju Macadamia, bogatego w kwasy tłuszczowe, który wygładza włosy a przenikając w głąb łodygi włosa odbudowuje jego warstwę lipidową. Efektywnie działające Oleje Monoi i Moringa otulają włosy nieodczuwalnym filmem chroniącym je przed szkodliwym wpływem czynników środowiskowych. Keratyna jako podstawowy budulec włosa przenika do miejsc wymagających dodatkowego wzmocnienia, przeciwdziała kruchości i rozdwajaniu końcówek włosów. Otulając włos od zewnątrz zatrzymuje w nim wilgoć. Proteiny soi odżywiają włosy i dodają im blasku. Proteiny pszenicy redukują łamliwość włosów o ponad 80%.

Formuła preparatu pomaga odbudować strukturę włosów, nadaje im zdrowy i zadbany wygląd. Po zastosowaniu sprayu włosy pozostają mobilne a fryzura wygląda naturalnie.


Cena: 12, 90 tutaj
Pojemność: 150 ml


Opakowanie:

Elfa, Dr. Santé - Spray do włosów ułatwiający rozczesywanie z olejem macadamia i keratyną, opakowanie

Elfa, Dr. Santé - Spray do włosów ułatwiający rozczesywanie z olejem macadamia i keratyną, opis opakowania

Elfa, Dr. Santé - Spray do włosów ułatwiający rozczesywanie z olejem macadamia i keratyną, atomizer


Skład:

Elfa, Dr. Santé - Spray do włosów ułatwiający rozczesywanie z olejem macadamia i keratyną, skład


Moja opinia:

Spray mieści się w plastikowym opakowaniu o pojemności 150 ml. Niby taka zwykła buteleczka, ale w tym przypadku mamy do czynienia z dość nietypowym atomizerem, który bardzo dobrze rozpyla produkt na włosach, a co za tym idzie, w dużym stopniu ułatwia jego aplikację. Szata graficzna również bardzo mi się podoba, bo nawiązuje do natury, a to lubię! :) Konsystencja natomiast jest dość rzadka, dzięki czemu nie obciąża włosów. Zapach, to chyba jeden z lepszych zapachów z jakimi miałam do czynienia przy tego typu kosmetykach - delikatny, słodki i naturalny. Uwielbiam kiedy moje włosy ładnie pachną, a po zastosowaniu tego sprayu piękny zapach towarzyszył im bardzo długo. Tak na prawdę jedyne na co mogłabym narzekać, to pojemność. Moim zdaniem opakowanie powinno być większe! No dobra, może jestem trochę zbyt zachłanna ostatnio... ;P


Działanie i efekty:

W tej kwestii zostały spełnione moje najśmielsze oczekiwania. :) Szczerze mówiąc trochę się zdziwiłam, bo do tej pory chyba jeszcze nigdy nie trafiłam na taką odżywkę w sprayu, która zadowoliłaby mnie pod każdym względem. Tym razem byłam zachwycona do tego stopnia, że ciągle macałam swoje włosy. Może to brzmi idiotycznie, ale nie dziwcie mi się, bo one w końcu były nawilżone, gładkie, elastyczne, miękkie, pełne blasku i w dodatku pachnące! ^^ Nie zauważyłam natomiast żeby produkt je obciążał czy sklejał i utrudniał rozczesywanie, wręcz przeciwnie - rozczesanie moich włosów stało się nagle bajecznie proste i o to chodziło. Można chcieć czegoś więcej? Jeśli macie rozdwojone końcówki, to na pewno żadna odżywka nie będzie w stanie ich naprawić i takie włosy trzeba po prostu podciąć, ale mogę śmiało stwierdzić, że ten spray zdecydowanie chroni nasze włosy przed tego rodzaju zniszczeniami. Z czystym sumieniem polecam wypróbować i przekonać się na własnej skórze (a właściwie włosach) o zbawiennym działaniu tego cudeńka. Wiem, że jest jeszcze wersja z olejem arganowym, której nie próbowałam, ale z biegiem czasu na pewno po nią sięgnę. =)

A Wy jak radzicie sobie z suchymi włosami?
Macie jakichś kosmetycznych ulubieńców do pomocy? ;)
Buziaczki! :*

13 komentarzy:

  1. Faktycznie, opakowanie wydaje się trochę małe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy kosmetyk - nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja moich włosów na sucho w ogole nie czeszę, więc produkt nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Atonizer jest świetny ;-) musi byc bardzo wygodny !

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba skuszę się na ten spray, też mam problem z rozczesaniem włosów :) bardzo lubię naturalne kosmetyki, ostatnio testuje szampony ziołowe z formy Barwa, kupiłam je na mydlarniashop.pl, i szczególnie przypadł mi do gustu brzozowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Barwy miałam tylko szampon z czarną rzepą i był świetny, więc brzozowy na pewno też wypróbuję. =)

      Usuń
  6. Kurczę, troszkę mnie martwi taka ilość proteinek i te jedne tak wysoko. Proteiny ogólnie lubię, ale nie za bardzo w produktach bez spłukiwania. Ale może kiedyś się skuszę ;)

    Miś jest przesłodki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w tym przypadku proteiny nie zaszkodzą Twoim pięknym loczkom. :)
      Pan Miś dziękuje za komplement! ^^

      Usuń
  7. Skoro polecasz, chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i za czas, który poświęcacie na czytanie mojego bloga. :)

Nowszy post Strona główna Starszy post