Dobry wieczór Miśki! ;) Ależ ta pogoda ostatnio szaleje, raz deszcz, raz słońce albo grad na dokładkę. Przez to wszystko jakieś grypsko ...

Pervoe Reshenie, Planeta Organica - Szampon do włosów cienkich i osłabionych - Organiczny olej cedru syberyjskiego, olej łopianu, biała pokrzywa Pervoe Reshenie, Planeta Organica - Szampon do włosów cienkich i osłabionych - Organiczny olej cedru syberyjskiego, olej łopianu, biała pokrzywa

Pervoe Reshenie, Planeta Organica - Szampon do włosów cienkich i osłabionych - Organiczny olej cedru syberyjskiego, olej łopianu, biała pokrzywa

Pervoe Reshenie, Planeta Organica - Szampon do włosów cienkich i osłabionych - Organiczny olej cedru syberyjskiego, olej łopianu, biała pokrzywa

Pervoe Reshenie, Planeta Organica - Szampon do włosów cienkich i osłabionych - Organiczny olej cedru syberyjskiego, olej łopianu, biała pokrzywa


Dobry wieczór Miśki! ;) Ależ ta pogoda ostatnio szaleje, raz deszcz, raz słońce albo grad na dokładkę. Przez to wszystko jakieś grypsko zaczęło mnie atakować, ale mój organizm nie dał się rozłożyć na łopatki i na szczęście szybko mi przeszło. :) To tak słowem wstępu, a teraz skupmy się może na tym o czym miała być dzisiaj mowa, czyli na kolejnym rosyjskim kosmetyku, który testowałam w ostatnim czasie. Tym razem postawiłam na szampon, dość popularny i zachwalany, więc nie mogłam go sobie odmówić, ale czy faktycznie jest taki dobry jak mówią? Sprawdźmy. =)


Opis produktu:

Olej z cedru syberyjskiego to nadzwyczajnie bogate w mikroelementy, witaminy i minerały źródło piękna, posiada potężne działanie lecznicze i odżywcze. W olejku cedrowym jest 5 razy więcej Witaminy E niż w oliwie z oliwek. Środki kosmetyczne zawierające olej cedrowy bardzo pozytywnie wpływają na skórę, nasycając ją naturalnymi witaminami, mikroelementami. Sprawiają, że skóra staje się wytrzymała i delikatna w dotyku.

Szampon pomaga przywrócić naturalną równowagę skóry głowy. Doskonale chroni przed utratą nawilżenia, dodaje włosom blasku. Szampon zapewnia długotrwałą ochronę i miękką, delikatną pielęgnację. 

Zalety produktu: 
  • Nie zawiera barwników syntetycznych.
  • Nie zawiera SLS, parabenów
  • Nie jest testowany na zwierzętach

Składniki aktywne:
  • Organiczny olej z orzeszków cedrowych - usuwa podrażnienia skóry, szybko je goi, wzmacnia włosy, przeciwdziała ich wypadaniu
  • Olej z łopianu - odżywia i wzmacnia korzenie włosów, przyśpiesza ich wzrost, chroni przed łupieżem, świądem i przesuszenia skóry głowy, odbudowuje zniszczoną strukturę włosów
  • Pokrzywa biała - tonizuje, poprawia ukrwienie skóry głowy, normalizuje jej wodno-lipidowy balans, wzmacnia włosy

Cena: 14 zł tutaj
Pojemność: 360 ml


Opakowanie:

Pervoe Reshenie, Planeta Organica - Szampon do włosów cienkich i osłabionych - Organiczny olej cedru syberyjskiego, olej łopianu, biała pokrzywa, opakowanie

Pervoe Reshenie, Planeta Organica - Szampon do włosów cienkich i osłabionych - Organiczny olej cedru syberyjskiego, olej łopianu, biała pokrzywa, opis

Pervoe Reshenie, Planeta Organica - Szampon do włosów cienkich i osłabionych - Organiczny olej cedru syberyjskiego, olej łopianu, biała pokrzywa, zamknięcie

Pervoe Reshenie, Planeta Organica - Szampon do włosów cienkich i osłabionych - Organiczny olej cedru syberyjskiego, olej łopianu, biała pokrzywa, otwarcie

Skład:

Pervoe Reshenie, Planeta Organica - Szampon do włosów cienkich i osłabionych - Organiczny olej cedru syberyjskiego, olej łopianu, biała pokrzywa, skład


Konsystencja:

Pervoe Reshenie, Planeta Organica - Szampon do włosów cienkich i osłabionych - Organiczny olej cedru syberyjskiego, olej łopianu, biała pokrzywa, konsystencja


Moja opinia:

Szampon otrzymujemy w plastikowym opakowaniu o pojemności 360 ml, które zostało zaopatrzone w całkiem ciekawą szatę graficzną. Moim zdaniem ciemno zielony kolor świetnie tutaj pasuje. :) Aplikacja w tym przypadku jest banalnie prosta, wystarczy kliknąć, żeby otworzyć butelkę i pojawia się mały dozownik, dzięki któremu nie wylejemy zbyt dużo produktu. Niby taka mała rzecz, a jednak bardzo ułatwia życie. Konsystencja również zasługuje na pochwałę, bo nie jest za rzadka, dobrze rozprowadza się na włosach i nie obciąża ich. Co prawda musiałam się trochę na męczyć, żeby uzyskać pianę, ale w końcu nie ma tutaj SLS, więc nic dziwnego. ;P No i została nam wisienka na torcie, czyli zapach. Muszę przyznać, że spodziewałam się czegoś o wiele mniej przyjemnego, a tu taka przecudowna wręcz leśna woń... Inaczej nie potrafię tego opisać, ale jeśli lubicie tego typu zapachy natury, to jestem pewna, że bylibyście równie zadowoleni co ja. =)


Działanie i efekty:

Producent wiele nam obiecuje, ale czy ma racje? Odpowiedź brzmi: zdecydowanie tak! Szampon bardzo delikatnie myje nasze włosy i jednocześnie je pielęgnuje. Nadaje im zdrowy blask, sprawia że są bardziej miękkie, elastyczne i odżywione. :) Jeśli chodzi o wzmocnienie, to przy regularnym stosowaniu faktycznie widać różnicę. Dzięki niemu moje włosy nie są już tak wrażliwe jak kiedyś i nie odczuwam bólu przy byle pociągnięciu. Skóra głowy, stała się bardziej ukojona i według mnie jest to idealne myjadło do codziennego stosowania, oczywiście jeśli myjecie włosy codziennie. Ja zaliczam się do takich osób, chociaż mogłabym myć czuprynę co drugi dzień, ale dla mnie nieumyte włosy (a właściwie skóra głowy), są tak samo niefajne jak brudne nogi czy zęby. ^^ Wracając do tematu, to muszę jeszcze dodać, że podczas użytkowania tego kosmetyku nie zauważyłam żadnych oznak łupieżu, przyspieszonego przetłuszczania, podrażnień, etc. Podsumowując - zostałam bardzo pozytywnie zaskoczona i przekonałam się, że te wszystkie chwalebne opinie były jak najbardziej słuszne. Teraz jeszcze bardziej zakochałam się w rosyjskich kosmetykach i w przyszłości zamierzam wypróbować także inne szampony i balsamy do włosów tej marki. Jak najbardziej polecam zwłaszcza, że cena nie jest wygórowana, a efekty świetne. :)

A Wy co o nim sądzicie?
Może znacie jakieś inne rosyjskie szampony, które są godne polecenia? =)
Buziaczki! :*

4 komentarze:

  1. Po takiej recenzji to chętnie wypróbuję. Ja miałam szampon z serii Gzel, był niezły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam, czeka w kolejce:) Uwielbiam odżywkę z tej serii:):) :) Przepiękne zapachy, również uważam że takie...leśne, baaardzo przyjemne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię ich kosmetyki , szampony miałam ale nie ten, chociaż o nim slyszałam wiele dobrego . Ps. Widzę że mnie od Ciebie wyrzuciło, niestety nie jestem tego w stanie jakoś kontrolować, już nie pierwszy raz mam taką sytuację ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i za czas, który poświęcacie na czytanie mojego bloga. :)

Nowszy post Strona główna Starszy post