Dzień dobry Mordki! ^^ Jak mija Wam grudniowe popołudnie? U mnie ciągle wieje, pada i jest zimno, dlatego doszłam do wniosku, że możn...

Marion, HAIR LINE - Płyn do kręconych włosów Marion, HAIR LINE - Płyn do kręconych włosów

Marion, HAIR LINE - Płyn do kręconych włosów

Marion, HAIR LINE - Płyn do kręconych włosów

marion hair line płyn do kręconych włosów


Dzień dobry Mordki! ^^ Jak mija Wam grudniowe popołudnie? U mnie ciągle wieje, pada i jest zimno, dlatego doszłam do wniosku, że można byłoby umilić sobie jakoś ten czas i napisać coś na blogu. =) A o czym będzie dzisiaj mowa? Chciałabym napisać kilka słów o płynie do kręconych włosów z Mariona i o tym, jak się u mnie sprawdził. Jeśli jesteście ciekawi i macie chwilkę wolnego czasu, to zapraszam do czytania. :)


Opis produktu:

Pielęgnujący płyn do włosów kręconych odświeża i nawilża trudno układające się loki i fale. Chroni przed wilgocią zapobiegając puszeniu się włosów.

SPRĘŻYSTE LOKI, ZWIĘKSZONA ELASTYCZNOŚĆ, NIEPOWTARZALNY BLASK

Profesjonalnie opracowana receptura Płynu do włosów kręconych HAIR line to nowatorskie rozwiązanie, dzięki któremu uzyskuje się doskonałe podkreślenie skrętu loków i fal, jednocześnie zapobiegając puszeniu się włosów. Dodatkowo płyn został wzbogacony substancjami ochronnymi (prowitamina B5) i nabłyszczającymi włosy (keratyna).

NADAJE SKRĘTU I SPRĘŻYSTOŚCI LOKOM

Cena: Ok 8 zł
Pojemność: 150 ml


Opakowanie:

opakowanie płynu do kręconych włosów marion hair line

atomizer płynu do kręconych włosów marion hair line


Skład:

skład płynu do kręconych włosów marion hair line


Moja opinia:

Produkt otrzymujemy w plastikowej buteleczce z atomizerem, dzięki któremu aplikacja przebiega szybko i sprawnie. Nie ma z nim żadnym problemów, nie zacina się ani nic z tych rzeczy i dobrze rozpyla kosmetyk na włosach. Opakowanie posiada też całkiem bogatą szatę graficzną i nie ukrywam, że to właśnie ona przyciągnęła mój wzrok. :) Konsystencja natomiast ma formę płynu z pianką, która tworzy się po wstrząśnięciu. Zapach ciężko mi określić, ale na pewno jest bardzo przyjemny, intensywny i długo utrzymuje się na włosach, co dla mnie akurat było zaletą. :) Na wydajność również nie mogę narzekać, a także na cenę która jest bardzo przystępna. Wizualnie wszystko mi odpowiada i nie mam czego się przyczepić, ale czy pod względem działania będzie tak samo? Sprawdźmy. =)


Działanie i efekty:

Niestety w tym przypadku trochę się zawiodłam i rozczarowałam, bo zazwyczaj kosmetyki z firmy Marion dobrze się u mnie sprawdzały, jednak tym razem było inaczej... Co prawda płyn bardzo ładnie pachnie, podkreśla skręt włosów i nadaje im blask, ale przy okazji strasznie je skleja! Na początku myślałam, że aplikuję go ze zbyt bliskiej odległości, więc próbowałam zachować większy odstęp i nadal to samo. Rozczesywanie włosów po jego zastosowaniu było koszmarem, a przecież takie produkty powinny ułatwiać życie, więc coś tu jest chyba nie halo. ;P Ogólnie myślę, że ten specyfik mógłby być alternatywą dla lakieru do włosów, bo na pewno dobrze utrwali fryzurę i przy okazji podkreśli skręt, natomiast do codziennego użytku nie polecam. No chyba, że chcecie pomęczyć się trochę z rozczesywaniem. ;) Ja raczej się już na niego nie skuszę i do innych kosmetyków z tej serii również przestało mnie ciągnąć. Za to odżywki w sprayu mają całkiem ciekawe, więc może jeszcze kiedyś do nich wrócę. =)

A Wy co o nim sądzicie? 
Może pochwalicie się, jakie odżywki do włosów stosujecie najchętniej? :)
Buziaczki! :*

8 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię kosmetyki Marion, ale fakt że czasem się trafia na coś co nie działa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio trafiałam na same nie działające i się zraziłam :(

      Usuń
    2. U mnie różnie z nimi bywa, raz lepiej, a raz gorzej. =)

      Usuń
  2. Ja do kręconych włosów mogę polecić spray do loków z joanny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kosmetyki Marion ;d Tego nie wypróbuję bo jestem posiadaczką prostych włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. własnie wczoraj zakupiłam sobie ten sam produkt tylko do prostowania włosów , zobaczymy jak mi posłuzy :) zapraszam do siebie na nowy wpis

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię ten kosmetyk, ale używam go tylko na mokre włosy zaraz po myciu. Wtedy ładnie się kręcą jak wysychają i płyn dobrze zapobiega puszeniu. Nie skleja wtedy włosów, a wręcz przeciwnie, są bardzo miękkie i przyjemne w dotyku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie, może w tym tkwi cały problem, że stosowałam go na suche włosy. ;) W każdym bądź razie cieszę się, że u Ciebie się sprawdza. =)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i za czas, który poświęcacie na czytanie mojego bloga. :)

Nowszy post Strona główna Starszy post