Dzień dobry Misiaczki! =) Ostatnio moja pielęgnacja włosów opiera się głównie na produktach, które mają działać przeciw ich wypadaniu...

Montibello, Treat NaturTech Hair-Loss Control Cryoactive - Szampon przeciw wypadaniu włosów Montibello, Treat NaturTech Hair-Loss Control Cryoactive - Szampon przeciw wypadaniu włosów

Montibello, Treat NaturTech Hair-Loss Control Cryoactive - Szampon przeciw wypadaniu włosów

Montibello, Treat NaturTech Hair-Loss Control Cryoactive - Szampon przeciw wypadaniu włosów



Dzień dobry Misiaczki! =) Ostatnio moja pielęgnacja włosów opiera się głównie na produktach, które mają działać przeciw ich wypadaniu. Włosy lecą mi na potęgę i być może jesienna pora roku ma w tym swój udział, ale myślę, że jednak główną rolę grają tutaj hormony... No nic, jakoś trzeba przeżyć i się nie załamywać. ;) Szampon, o którym będzie dzisiaj mowa, można spotkać raczej w salonach fryzjerskich, bo w drogeriach jeszcze się nie spotkałam z tą marką. Jeśli jesteście zainteresowani kupnem, to odsyłam tutaj, a tymczasem pora sprawdzić, co w trawie piszczy. ^^


Opis produktu:

Seria Treat NaturTech:
  • Koncepcja Tricho Nutrition – dieta dla włosów
  • Zaspokaja indywidualne potrzeby włosów
  • Formuła opracowana przy użyciu technologii najnowszej generacji
  • Zapewnia włosom właściwe odżywienie i pielęgnację, na jakie zasługują
  • Każdy kosmetyk zawiera potężną mieszankę aktywnych składników niezbędnych dla włosów - starannie wyselekcjonowane substancje pochodzenia naturalnego

Cechy:
  • Szampon zachowujący zasoby włosowe i zwalczający łysienie
  • Zmniejsza wypadanie włosów
  • Poprawia umocowanie cebulek włosów w skórze głowy
  • Działa chłodząco, przez co stymuluje skórę głowy i wspomaga jej odżywianie
  • Reguluje wydzielanie sebum
  • Nawilża i odbudowuje włókna włosów
  • Technologia Cito-Energy Complex - pobudza skórę głowy i wspomaga wzrost włosów
  • Zapach: świeży, miętowo-ziołowy

Składniki aktywne:
  • Węglowodany - ksylitole pochodzenia roślinnego: nawilżanie, polisacharydy soi: ochrona
  • Proteiny - aminokwasy siarkowe: zasadnicze znaczenie dla produkcji keratyny, cytokiny mleka: regulacja procesu wzrostu włosów
  • Witaminy - E: antyoksydant, pantenol: nawilżanie, B8: metabolizm lipidów, biotyna: metabolizm energetyczny, A: epitelizacja, F: bariera skórna
  • Metabolity - sterole otrzymywane z owoców palmy serenoa serrulata: regulacja produkcji sebum, auksyny roślinne: wzmacniają fazę wzrostu włosa, taniny otrzymywane z drzew kasztanowca zwyczajnego: działanie ściągające, mentol: działanie wzmacniające
  • Mikroelementy - wapń: regulator fizjologiczny
  • Bioformuła - regulacja mieszków włosowych

Sposób użycia:
  • Rozprowadź szampon na wilgotnych włosach
  • Rozmasuj i pozostaw na włosach przez kilka minut
  • Następnie dokładnie spłucz
  • Jeżeli zajdzie potrzeba, powtórz czynność

Cena: 65 zł
Pojemność: 1000 ml




Skład: 



Konsystencja:



Moja opinia:

Szampon jest dość sporych rozmiarów, bo mieści się w plastikowej butli o pojemności 1000 ml. Można go dostać również w mniejszej wersji, ale ja skusiłam się na tą, bo była najbardziej opłacalna. :) Opakowanie nie wyróżnia się niczym szczególnym i muszę na nie trochę ponarzekać, bo taki olbrzym nie jest zbyt poręczny, no ale cóż, sama tego chciałam. Myślę, że pompka zamiast zwykłego otwarcia, byłaby o wiele lepszym rozwiązaniem w tym przypadku. =) Konsystencja jest już taka jak lubię, czyli przeźroczysta, żelowa, dobrze się rozprowadza na włosach i nie spływa, dzięki czemu szampon zyskuje na wydajności. Zapach natomiast określiłabym jako różnorodną mieszankę ziół. Może pokusiłabym się nawet o nazwanie go medycznym zapachem... No dobra, chyba nie jestem w tym najlepsza, ale w każdym bądź razie moje włosy nie śmierdziały po jego zastosowaniu, ale też nie było się czym zachwycać. ;P Myślę, że najbardziej odstrasza cena, ale tak jak już wcześniej wspomniałam - było to najbardziej opłacalne rozwiązanie. :) 


Działanie i efekty:

Zacznę z grubej rury i powiem wprost, że tyłka mi nie urwało. ;P Nie wiem dlaczego, ale przed zakupem tego szamponu, założyłam sobie z góry, że na pewno będzie miał świetne działanie. Nie mogłam znaleźć opinii na jego temat, więc postanowiłam, że zaryzykuję i przekonam się na własnej skórze, co to za ziółko. :) Najbardziej kusiła mnie chyba palma sabałowa, o której niedawno pisałam tutaj, a dokładniej sterole otrzymywane z jej owoców. Nie wiem, czy producenta tak poniosła wyobraźnia z tym opisem, czy może to ja jestem takim nietypowym przypadkiem, na którego nic nie działa? ^^ No ale do rzeczy. Przede wszystkim szampon nie poradził sobie z wypadaniem moich włosów i pewnie by mnie to nie zdziwiło gdyby nie fakt, że według powyższych zapewnień ma zwalczać nawet łysienie! No to jakim cudem nie poradził sobie z wypadaniem? :P Powiem szczerze, że nawet nasilił ten problem, a przynajmniej takie miałam wrażenie, więc może nie będę już komentować jego działania w tej kwestii. Czyżby to alkohol w składzie zawinił? Nie wiem. Podczas aplikacji, czułam, że przyjemnie chłodził skórę mojej głowy, więc stwierdziłam, że jakieś tam działanie ma, ale nic z tego. Jedyną rzeczą, za która mogę go pochwalić jest oczyszczanie, bo z tym radził sobie na prawdę dobrze, nawet jeśli na moich włosach lądował jakiś olej. Problem tylko w tym, że chcąc oczyścić włosy, równie dobrze mogę sięgnąć po najzwyklejsze szampony ziołowe za 3 zł z dobrze wszystkim znanej Barwy, a nie szampon, który ma zwalczać łysienie za 65 zł, no bo gdzie tu jest logika? Ogólnie nie jestem zadowolona, moje oczekiwania nie zostały spełnione i raczej Wam nie polecam. Lepiej już kupić jakiś sprawdzony szampon z apteki, a jeśli bardzo będziecie chcieli wypróbować ten produkt, to proponuję nie powtarzać mojego błędu i kupić go jednak w mniejszej pojemności. =)

Mieliście styczność z produktami tej marki? :)
A może macie jakieś swoje sprawdzone sposoby na wypadanie włosów?
Dajcie znać, jak radzicie sobie z tym problemem. =)
Buziaczki! :*

9 komentarzy:

  1. Niestety ale nie wierzę w działanie takich produktów. Szampon wyłącznie jest przeznaczony do oczyszczania naszej skóry głowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niektóre szampony przeciw wypadaniu włosów, mają świetne działanie. :)

      Usuń
  2. O to cos dla mnie bo uwielbiam włoskie marki włosowe. Moja fryzjerka miała chyba ich olejek do stylizacji i pachniał obłędnie 😍
    A co do rezultatów to nie jestem zaskoczona. U mnie żadne drogie szampony nie sprawdziły sie lepiej nóż tańsze także nie zamierzam inwestować. Ale jak na taka duża pojemność to cena nie jest taka zła...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam tylko za takimi ziołowymi zapachami. :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena kosmiczna... a produkt nie najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja, na szczęście, nie mam problemu z wypadaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena jest naprawdę wygórowana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i za czas, który poświęcacie na czytanie mojego bloga. :)

Nowszy post Strona główna Starszy post