Witajcie Misiaczki! :) Jak to jest, że idę do Biedronki po bułki, a wychodzę z odżywką do włosów? Cierpię chyba na jakąś obsesję, uza...

BeBeauty, Dry Hair Solution - Odżywka do włosów suchych i zniszczonych z ceramidami i keratyną, pielęgnacja i nawilżenie BeBeauty, Dry Hair Solution - Odżywka do włosów suchych i zniszczonych z ceramidami i keratyną, pielęgnacja i nawilżenie

BeBeauty, Dry Hair Solution - Odżywka do włosów suchych i zniszczonych z ceramidami i keratyną, pielęgnacja i nawilżenie

BeBeauty, Dry Hair Solution - Odżywka do włosów suchych i zniszczonych z ceramidami i keratyną, pielęgnacja i nawilżenie



Witajcie Misiaczki! :) Jak to jest, że idę do Biedronki po bułki, a wychodzę z odżywką do włosów? Cierpię chyba na jakąś obsesję, uzależnienie i zboczenie w jednym. :P Tak szczerze mówiąc, nigdy nie zamierzałam kupować tych Biedronkowych odżywek, bo jakoś niespecjalnie robiły na mnie wrażenie, ale wiecie, te kuszące promocje, chęć wypróbowania czegoś nowego i porównania z innymi kosmetykami... No wiecie o co chodzi i pewnie doskonale to znacie z własnego doświadczenia. :) Nie będę w takim razie tracić czasu na wyjaśnienia i przejdę do recenzji. ^^


Opis produktu:

Odżywka regenerująca Be Beauty Dry Hair Solution została opracowana przez specjalistów w celu zapewnienia odbudowy i wzmocnienia włosów suchych, zniszczonych, lub łamliwych. regularne stosowanie w połączeniu z szamponem Be Beauty Dry Hair Solution zapewnia wyjątkowy blask i witalność oraz ułatwia rozczesywanie.
Zawarte w formule odżywki ceramidy oraz inne aktywne składniki łączą się z włosem i wypełniają jego ubytki. Włókno włosa staje się spójne i mocne.

Cena: Ok 5 zł
Pojemność: 250 ml




Skład:



Konsystencja:



Moja opinia:

Naszą odżywkę otrzymujemy w plastikowym opakowaniu o pojemności 250 ml. Nie ma w nim nic szczególnego, a jednak dałam się na nią skusić. :) Wszystko działa w nim tak jak powinno i nie sprawiało mi problemów z aplikacją. Co do samej odżywki, to ma całkiem przyzwoitą konsystencję, która nie spływa z włosów, ale gęstością też nie grzeszy. Jej zapach jest delikatny i słodkawy, jednak nie zwalił mnie z nóg, więc szału nie ma. Ogólnie wiecie no... W tym przypadku, sam fakt, że produkt jest z Biedronki powinien wszystko wyjaśniać. Przejdźmy może do konkretów. :)

Działanie i efekty:

No to teraz przekonamy się, czy odżywka spełniła swoje zadanie. =) Właściwie, to kupiłam ją, bo potrzebowałam czegoś zwykłego do zmywania olejów i przy okazji chciałam sprawdzić, jakie efekty uda mi się uzyskać po jej zastosowaniu. Producent zapewnia nas, że produkt ułatwia rozczesywanie włosów, odbudowuje je, wzmacnia, zapewnia blask oraz witalność. A jak jest na prawdę? Ujmę to tak - zwykła odżywka. Chociaż z drugiej strony, jak na odżywkę z Biedronki, to nieźle daje sobie radę, mimo że nie spodziewałam się po niej niczego szczególnego. Na pewno ułatwiała rozczesywanie, wygładziła włosy i poradziła sobie nawet z olejami. Jeśli chodzi o odżywienie, wzmocnienie, czy witalność, to lepiej nie róbcie sobie nadziei. ;P U mnie pod tym względem się nie sprawdziła, ale biorąc pod uwagę jej cenę, to generalnie nie mogę na nią narzekać. :) A zatem jeśli szukacie zwykłej odżywki, która może niekoniecznie poprawi stan Waszych włosów, ale może się przydać do innych zabiegów, to warto ją wypróbować, jeśli natomiast chcecie odżywić i zregenerować przesuszone włosy, to lepiej sięgnąć po coś innego. =)

Kupujecie czasem kosmetyki w Biedronce? 
Dajcie znać, jak sprawdzają się u Was. :)
Buziaczki! :*

16 komentarzy:

  1. Słodki misio :) ja lubię mydła do rąk i płyn do demakijażu z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan Miś puścił buraczka. ^^
      Słyszałam właśnie, że te płyny z Biedronki są dobre. =)

      Usuń
  2. Nigdy jej nie miałam i nie będę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja te odżywki kupuje dość często.Jak na taką cenę radzą sobie całkiem dobrze,doskonałe do zmywania oleju :)

      Usuń
  3. Ja się staram unikać kosmetyków z biedronki , ale chemię mają nawet dobrą i tanią, oprócz płynu do prania Kłębuszek, ale jest też taki płyn dla dziecięcych ubrań i tam jest najtaniej chyba , a lubię go bo nie podrażnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś taką bordową odżywkę i była ok. Teraz stawiam na coś bogatszego w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nigdy nie miałam odżywek z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę nie na temat... Kiedy pojawi się recenzja nowej wersji wody brzozowej Gloria?

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy misiu, odżywki nie znam :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy jej nie miałam, ale jakoś mnie nie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i za czas, który poświęcacie na czytanie mojego bloga. :)

Nowszy post Strona główna Starszy post