Witajcie Misiaczki! =) Widząc zdjęcie powyżej, pomyślicie teraz, że chyba mi odbiło, ale to nie są żarty. ;P Dzisiaj będzie recenzja ...

Schwarzkopf, Schauma For Men - Szampon z ekstraktem chmielu do codziennego stosowania Schwarzkopf, Schauma For Men - Szampon z ekstraktem chmielu do codziennego stosowania

Schwarzkopf, Schauma For Men - Szampon z ekstraktem chmielu do codziennego stosowania

Schwarzkopf, Schauma For Men - Szampon z ekstraktem chmielu do codziennego stosowania



Witajcie Misiaczki! =) Widząc zdjęcie powyżej, pomyślicie teraz, że chyba mi odbiło, ale to nie są żarty. ;P Dzisiaj będzie recenzja szamponu dla facetów. ^^ Ostatnio miałam taką fazę na testowanie różnych myjadeł, aż w końcu moja ciekawość zaszła za daleko i postanowiłam, że dla odmiany kupię sobie coś innego. No dobra, przyznam się, że pozazdrościłam mojemu chłopakowi gęstej czupryny i przez głowę przeszła mi taka myśl, że być może w tych męskich kosmetykach jest coś takiego, co wpłynie korzystnie na moje włosy. Jeśli jesteście ciekawi, jak dalej potoczyła się ta historia, to zapraszam do czytania. A tymczasem, sprawdźmy co my tu mamy... =)


Opis produktu:

Szampon dla mężczyzn do codziennego stosowania. Formuła z ekstraktem z chmielu wzmacnia włosy dla 100% siły i naturalnej objętości. Formuła z intensywnie wzmacniającą proteiną przywraca włosom utraconą substancję dla 100% siły i 100% blasku.

Cena: Ok 8 zł
Pojemność: 400 ml



Skład:



Konsystencja:



Moja opinia:

Opakowanie w tym przypadku, to plastikowa butelka, w której mieści się 400 ml szampon. Jej szata graficzna jest prosta i konkretna, jak to zwykle bywa jeśli chodzi o męskie szampony. ;) Wyraźnie da się wyczuć tutaj męski zapach, który może wydawać się zbyt mocny, ale na szczęście nie utrzymuje się zbyt długo na włosach i po nałożeniu odżywki czy maski, jest praktycznie niewyczuwalny. =) Jak widać konsystencja jest dość gęsta i perłowa, dobrze się pieni i rozprowadza na włosach. Zawiodłam się trochę, bo miałam nadzieję, że będzie przeźroczysta, no ale cóż, mówi się trudno. ;)


Działanie i efekty:

Z czystym sumieniem muszę przyznać, że jak na męski szampon, to jest całkiem niezły. ;) Nie jest on może na tyle dobry, żebym nazwała go moim ulubieńcem, ale pozytywnie mnie zaskoczył. Pierwsze co zauważyłam po jego zastosowaniu, to objętość, której zdecydowanie przybyło moim włosom. =) Poza tym były bardziej lśniące i miałam wrażenie, że są mocniejsze. Co do oczyszczania, to tutaj nie jestem pod wrażeniem, ale mimo wszystko dawał sobie radę z olejami. :) Mogłabym jeszcze ponarzekać na zapach, ale sorry - kupiłaś babo męski szampon, to nie marudź. ;P Na jego zakup skusiłam się po przeczytaniu, że zawiera ekstrakt z chmielu, bo jak wiadomo, chmiel potrafi zdziałać cuda na naszych włosach, więc być może to on grał tutaj główną rolę i przyczynił się do uzyskania takich efektów na moich włosach. :) Ogólnie jestem zadowolona, ale w najbliższym czasie pozostanę chyba jednak przy szamponach przeznaczonych dla kobiet. =)

Pochwalcie się Waszymi kosmetycznymi eksperymentami. :)
Buziaczki! :*

20 komentarzy:

  1. o :D nie pomyślałabym, żeby kupić męski szampon :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego trzeba w życiu spróbować, jak to mówią. xD

      Usuń
  2. Już dawno nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie słyszałam, że kosmetyki dla mężczyzn są właśnie niezłe :D Także kto komu zabroni :D Jeśli do codziennego stosowania to moglibyśmy się polubić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajny skład, jakiś czas temu miałam Schaume 7 ziół (również ładny skład) i działał tez całkiem dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. też bym na taki pomysł nie wpadła, ale nie kupię już więcej szamponów tej firmy bo używam odżywek i je tylko naproteinowałam neistety

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój chłopak go miał i był bardzo zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwiększa objętość to to coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja myje włosy żelem do higieny intymnej no raczej emulsją ;p jest to przez wiele włosomaniaczek polecane ;p
    Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio też postanowiłam wypróbować ten patent na mycie włosów i nie ukrywam, że byłam zadowolona. :)

      Usuń
  9. Zwiększanie objętości zdecydowanie kusi, jednak jego męski zapach pewnie nie przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Męskich szamponów jeszcze nie używałam, ale ja ogólnie do szamponów jakiejś wielkiej wagi nie przywiązuję :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nigdy nie stosowałam tego szamponu ;) Ja używam najczęściej szamponu Babydream, Johnson's Baby 3 w 1, a także szampony firmy Barwa ;) Bardzo ciekawa recenzja ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię szampony shauma :)
    Świetny blog!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja moge polecic kosmetyki Seboradinu, sprawdzają się na różne kurację ale także na codzień, nawet mój chłopak ostatnio się skusił na nowośc od nich Men Sport :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i za czas, który poświęcacie na czytanie mojego bloga. :)

Nowszy post Strona główna Starszy post