Muszę się Wam pochwalić, że skusiłam się ostatnio na założenie blogowego Instagrama . 😊 Dość długo z tym zwlekałam, bo portal ten kojar...

Co słychać na Instagramie? Co słychać na Instagramie?

Co słychać na Instagramie?

Co słychać na Instagramie?

Instagram, loczusiowo, blog


Muszę się Wam pochwalić, że skusiłam się ostatnio na założenie blogowego Instagrama. 😊 Dość długo z tym zwlekałam, bo portal ten kojarzył mi się tylko ze wstawianiem selfie, co niekoniecznie mnie kręciło. Okazuje się jednak, że może być to świetny sposób na dzielenie się nowinkami kosmetycznymi, promocjami, recenzjami, etc. Nie wykluczam, że w przyszłości też walnę sobie jakiegoś selfika, ale przede wszystkim chciałabym skupić się na blogu. ;D
W związku z Tym, ma do Was małą prośbę... Jeśli Wy również prowadzicie takiego kosmetycznego Instagrama, to podzielcie się koniecznie linkiem w komentarzu. Na pewno chętnie do Was zajrzę i być może zostanę na dłużej. ;)

Buziaki! 💕

9 komentarzy:

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i za czas, który poświęcacie na czytanie mojego bloga. :)

Nowszy post Strona główna Starszy post