Pamiętam, że kiedy zaczynałam moją przygodę z włosmaniactwem, zaczęłam szukać ziołowych i naturalnych szamponów. Trafiłam wtedy na Green...

Green Pharmacy - Szampon do włosów normalnych i przetłuszczających się - Nagietek lekarski Green Pharmacy - Szampon do włosów normalnych i przetłuszczających się - Nagietek lekarski

Green Pharmacy - Szampon do włosów normalnych i przetłuszczających się - Nagietek lekarski

Green Pharmacy - Szampon do włosów normalnych i przetłuszczających się - Nagietek lekarski

Green Pharmacy - Szampon do włosów normalnych i przetłuszczających się - Nagietek lekarski


Pamiętam, że kiedy zaczynałam moją przygodę z włosmaniactwem, zaczęłam szukać ziołowych i naturalnych szamponów. Trafiłam wtedy na Green Pharmacy i z tego co pamiętam, to szampony tej firmy całkiem dobrze się u mnie sprawdzały. Postanowiłam więc do nich wrócić i wypróbować wersję z nagietkiem. Wcześniej jej nie stosowałam, dlatego też byłam ciekawa, czy przypadnie do gustu moim włosom. Jeśli Wy również jesteście ciekawi, czy tak się stało, to zapraszam do czytania. :)


Opis produktu:

W ziołowych szamponach serii Green Pharmacy zebraliśmy wszystko czym obdarza nas Matka Natura. Wyciąg z nagietka lekarskiego to sprawdzony ludowy środek w profilaktyce problemów z włosami i skórą głowy. Działa łagodząco, neutralizuje wolne rodniki, wzmacnia naczynka włosowate skóry głowy. Zapobiega przetłuszczaniu się włosów. Szampon sprawia, że włosy stają się zdrowe, nawilżone, elastyczne i pełne blasku.

Cena: Ok 7 zł
Pojemność: 350


Opakowanie:

Green Pharmacy - Szampon do włosów normalnych i przetłuszczających się - Nagietek lekarski, opakowanie

Green Pharmacy - Szampon do włosów normalnych i przetłuszczających się - Nagietek lekarski, opis opakowania

Green Pharmacy - Szampon do włosów normalnych i przetłuszczających się - Nagietek lekarski, zamknięcie butelki

Green Pharmacy - Szampon do włosów normalnych i przetłuszczających się - Nagietek lekarski, zamknięcie opakowania

Green Pharmacy - Szampon do włosów normalnych i przetłuszczających się - Nagietek lekarski, otwarcie opakowania


Etykieta:

Green Pharmacy - Szampon do włosów normalnych i przetłuszczających się - Nagietek lekarski, etykieta


Skład:

Green Pharmacy - Szampon do włosów normalnych i przetłuszczających się - Nagietek lekarski, skład


Ulotka:

Green Pharmacy - Szampon do włosów normalnych i przetłuszczających się - Nagietek lekarski, ulotka


Konsystencja:

Green Pharmacy - Szampon do włosów normalnych i przetłuszczających się - Nagietek lekarski, konsystencja


Moja opinia:

Bardzo podoba mi się opakowanie tego szamponu. Ma całkiem ciekawą szatę graficzną nawiązującą do natury, dzięki której na pewno wyróżnia się na tle innych kosmetyków. Natomiast jeśli chodzi o jego aplikację, to za sprawą swojej lekko żelowej konsystencji z łatwością można go rozprowadzić na włosach, przy czym nie spływa z nich i dobrze się pieni mimo braku SLS'ów w składzie. Zapach również przypadł mi do gustu. Co prawda pachnie bardziej, jak kompozycja jakichś ziół niż jak sam nagietek, ale może to i lepiej. :) A co z działaniem? Kupiłam ten szampon, bo od dłuższego już czasu mam problem z wypadaniem włosów, a podobno nagietek lekarski ma dobre działanie na tego typu problemy, więc postanowiłam spróbować. Niestety nie zauważyłam jakiejś spektakularnej poprawy jeśli chodzi o wypadanie, ale muszę przyznać, że szampon faktycznie przedłużał świeżość mojej czupryny, a zatem w przypadku przetłuszczających się włosów rzeczywiście dobrze radzi sobie z tym problemem. Wcześniej naczytałam się, że może przesuszać włosy i obawiałam się trochę, że skończę z sianem na głowie, ale na szczęście tak się nie stało. Po za tym kosmetyk dobrze oczyszczał skórę mojej głowy i świetnie radził sobie również z domywaniem olei, także pod tym względem zasługuje na dużego plusa. Jest też całkiem wydajny i w moim przypadku nie spowodował podrażnień ani łupieżu. Jeśli chodzi o inne cuda wianki, o których wspomina producent, to nie zauważyłam, żeby moje włosy były po nim bardziej elastyczne, nawilżone, czy też pełne blasku. Mimo tego uważam jednak, że jest dobrym szamponem w przystępnej cenie i na pewno z chęcią przetestuję jeszcze inne produkty tej marki.

A Wy co nim sądzicie?
Może mieliście okazję stosować olejek herbaciany z GP? Jeśli tak, to dajcie koniecznie znać co o nim sądzicie, bo chętnie bym się na niego skusiła i jestem ciekawa Waszych opinii. 

Zapraszam Was również tutaj:


No i to tyle na dziś, dziękuję za odwiedziny i pa pa! 😘

6 komentarzy:

  1. Podobają mi się opakowania tych szamponów, ale miałam już dwie wersje, w tym tą i nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś miałam jeszcze wersję z granatem i mi akurat przypadła do gustu. ;)

      Usuń
  2. Nigdy nie stosowałam, ale wiem ze moja mama bardzo dobie chwali. Nagietek może zdziałać cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, mam olejek z nagietkiem i ma świetne działanie. :)

      Usuń
  3. Z tej firmy miałam tylko krem do rąk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam, to też kiedyś jakiś miałam i byłam bardzo zadowolona. :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i za czas, który poświęcacie na czytanie mojego bloga. :)

Nowszy post Strona główna Starszy post