Wybieracie się może na zakupy do Biedronki? Jeśli tak, to myślę, że warto byłoby zajrzeć na półkę z kosmetykami, bo mają teraz ciekawe ...

30 % taniej na wybrane szampony w Biedronce! 30 % taniej na wybrane szampony w Biedronce!

30 % taniej na wybrane szampony w Biedronce!

30 % taniej na wybrane szampony w Biedronce!

30% taniej na wybrane szampony w Biedronce!


Wybieracie się może na zakupy do Biedronki? Jeśli tak, to myślę, że warto byłoby zajrzeć na półkę z kosmetykami, bo mają teraz ciekawe promocje. Ja w dalszym ciągu mam szlaban na kosmetyczne zakupy, ale być może Was coś zainteresuje. :)


Szampon do włosów Schauma, Biedronka, promocje

Szampon do włosów Schauma Sporrts, Biedronka, promocje

Gliss Kur, Szampon i odżywka do włosów, Biedronka, promocje

Szampon do włosów Nivea, Biedronka, promocje

Szampon do włosów Head&Shoulders, Biedronka, promocje

Szampon do włosów Syoss, Biedronka, promocje

Lakier do włosów Taft, Biedronka, promocje

Krem koloryzujący Palette Permanent Natural Colors, Biedronka, promocje

Farba do włosów Syoss Color, Biedronka, promocje


I jak, wpadło Wam coś w oko? 😉
Ja osobiście skusiłabym się chyba na szampon Head&Shoulders, bo jeszcze nigdy go nie miałam. Ciekawa jestem, czy faktycznie jest taki dobry. Jeśli wiecie coś na ten temat, to dajcie koniecznie znać. ;)

4 komentarze:

  1. Lubię farby do włosów Syoss, może coś znajdę na odrost:) A jak tam Twoje zapuszczanie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co trwa walka z wypadaniem, a zapuszczanie zeszło na dalszy plan. ;P

      Usuń
  2. Z każdym kolejnym wpisem, jestem coraz bardziej zakochana w Twoim blogu <3
    Bardzo zainteresował mnie Twój blog!
    Oby tak dalej :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez lata używałam Head&Shoulders, ale to z potrzeby było. Teraz od dłuższego czasu po niego nie sięgam, mam nawet wrażenie, że skóra się do niego przyzwyczaiła tak, że potem reagowała łupieżem, jak go odtsawiałam. Teraz staram się mocniej zwracać uwagę na to czym myję głowę, żeby skórze się nie obrywało przesadnie :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i za czas, który poświęcacie na czytanie mojego bloga. :)

Nowszy post Strona główna Starszy post