Nie mam pojęcia co mnie podkusiło, żeby kupić ten szampon, bo zazwyczaj szampony z Joanny nie sprawdzają się u mnie zbyt dobrze, no ale ...

Joanna, Tradycyjna Receptura - Szampon normalizujący - Chmiel i drożdże piwne, do włosów przetłuszczających się Joanna, Tradycyjna Receptura - Szampon normalizujący - Chmiel i drożdże piwne, do włosów przetłuszczających się

Joanna, Tradycyjna Receptura - Szampon normalizujący - Chmiel i drożdże piwne, do włosów przetłuszczających się

Joanna, Tradycyjna Receptura - Szampon normalizujący - Chmiel i drożdże piwne, do włosów przetłuszczających się

Joanna, Tradycyjna Receptura - Szampon normalizujący - Chmiel i drożdże piwne, do włosów przetłuszczających się


Nie mam pojęcia co mnie podkusiło, żeby kupić ten szampon, bo zazwyczaj szampony z Joanny nie sprawdzają się u mnie zbyt dobrze, no ale jakoś tak wyszło. Zazwyczaj ziołowe kosmetyki przyciągają moją uwagę, więc może w tym przypadku ten chmiel i drożdże piwne tak na mnie podziałały. Co z tego wynikło? Sprawdźcie sami. :)


Opis produktu:

SZAMPON DROŻDŻE PIWNE I CHMIEL

Skorzystaj z wieloletnich doświadczeń i mądrości pokoleń – poznaj sprawdzoną receptę na pielęgnację włosów przetłuszczających się.

Problem

Przetłuszczające się włosy.

Recepta
Szampon Drożdże Piwne i Chmiel.

Efekt
Dokładnie oczyszczone włosy i skóra głowy. Włosy puszyste, lekkie i pełne życia

Składniki wiodące
  • Drożdże piwne – bogate źródło witamin z grupy B i aminokwasów, wpływają regulująco na procesy zachodzące na skórze głowy.
  • Chmiel – wykazuje działanie przeciwłojotokowe i wzmacniające.

Zapach
Delikatny i subtelny zapach.


Cena: Ok 6 zł
Pojemność: 300 ml


Opakowanie:

Joanna, Tradycyjna Receptura - Szampon normalizujący - Chmiel i drożdże piwne, do włosów przetłuszczających się, opakowanie

Joanna, Tradycyjna Receptura - Szampon normalizujący - Chmiel i drożdże piwne, do włosów przetłuszczających się, opis opakowania

Joanna, Tradycyjna Receptura - Szampon normalizujący - Chmiel i drożdże piwne, do włosów przetłuszczających się, zamknięcie opakowania

Joanna, Tradycyjna Receptura - Szampon normalizujący - Chmiel i drożdże piwne, do włosów przetłuszczających się, otwarcie opakowania


Etykieta:

Joanna, Tradycyjna Receptura - Szampon normalizujący - Chmiel i drożdże piwne, do włosów przetłuszczających się, etykieta


Skład:

Joanna, Tradycyjna Receptura - Szampon normalizujący - Chmiel i drożdże piwne, do włosów przetłuszczających się, skład


Konsystencja:

Joanna, Tradycyjna Receptura - Szampon normalizujący - Chmiel i drożdże piwne, do włosów przetłuszczających się, konsystencja


Moja opinia:

Z zewnątrz wszystko wygląda bardzo ładnie. Estetyczne opakowanie z ciekawą szatą graficzną nie tylko ładnie wygląda, ale jest też bardzo poręczne i wygodne w użytkowaniu. Konsystencja natomiast ma żelową i gęstą formułę, która nie spływa z włosów i ułatwia aplikację. Zapach nie przypadł mi do gustu. Niby nie śmierdzi, ale też nie pachnie. Jest w nim coś sztucznego i z pewnością nie ma to nic wspólnego z chmielem, czy z drożdżami piwnymi. Może o to właśnie chodziło, żeby zabić czymś ten zapach? Mimo wszystko wolałabym już, żeby szampon śmierdział drożdżami, bo zazwyczaj wszystko co śmierdzi dobrze sprawdza się na moich włosach. :) Tym razem niestety się zawiodłam. Obietnice producenta na nic się nie zdały, bo szampon nie poradził sobie z oczyszczaniem mojej skóry głowy, nie wzmocnił też włosów i nie ograniczył ich przetłuszczania. Właściwie, to nie zrobił nic i nawet w najmniejszym stopniu nie spełnił moich oczekiwań. Mam wrażenie, że jest trochę za bardzo nafaszerowany zbędnymi ulepszaczami i dlatego kiepsko oczyszcza. Na szczęście krzywdy też mi nie wyrządził, więc to chyba jedyny plus. Jedyną jego zaletą jest to, że dzięki swojej gluciano-żelowej konsystencji świetnie nadawał się do peelingu, więc przynajmniej znalazłam jakiś sposób, żeby go zużyć. :) Nie wiem, czy powinnam mianować go bublem, bo być może u osób z mniej wymagającą skórą głowy sprawdziłby się lepiej, ale ja na pewno już po niego nie sięgnę i inne szampony tej marki również sobie odpuszczę.

A Wy co o nim sądzicie?
Ja obecnie szukam jakiegoś dobrego szamponu przeciwłupieżowego, więc jeśli możecie coś polecić, to byłabym wdzięczna. :) 

9 komentarzy:

  1. z Joanny szamponów nie używam, ale na suchy łupież polecam coś z Pharmaceris :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszelkie kosmetyki Joanny powodują u mnie mega skrzypiące włosy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie bardziej tłuste, dlatego chyba się już nie skuszę. ;P

      Usuń
  3. Przeciwłupieżowego niestety nie mogę polecić :) Używałam z Joanny Rzepę i byłam zadowolona bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go kiedyś miałam, ale gdybym miała wybierać, to wolę już Barwę Ziołową. :)

      Usuń
  4. Będę musiała go wypróbować. Ciekawy ten szampon

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam do czynienia z tym szamponem :) ciekawe jak by zadziałał na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i za czas, który poświęcacie na czytanie mojego bloga. :)

Nowszy post Strona główna Starszy post