Cześć Robaczki! ^^ Ostatnio jakoś nie mogę się zabrać za pisanie na blogu, bo wiecznie mnie coś od tego odciąga... Dzisiaj się rozpadło ...

Farouk, CHI, Miss Universe Style Illuminate - Serum odmładzające do włosów z olejem moringa i macadamia Farouk, CHI, Miss Universe Style Illuminate - Serum odmładzające do włosów z olejem moringa i macadamia

Farouk, CHI, Miss Universe Style Illuminate - Serum odmładzające do włosów z olejem moringa i macadamia

Farouk, CHI, Miss Universe Style Illuminate - Serum odmładzające do włosów z olejem moringa i macadamia

Farouk, CHI, Miss Universe Style Illuminate - Serum odmładzające do włosów z olejem moringa i macadamia


Cześć Robaczki! ^^ Ostatnio jakoś nie mogę się zabrać za pisanie na blogu, bo wiecznie mnie coś od tego odciąga... Dzisiaj się rozpadło i siedzę w domu, więc w końcu mogę nadrobić zaległości. :) A o czym będzie mowa? Jak widać powyżej Pan Miś pozuje z serum do włosów i jest to już kolejne serum z CHI w mojej kolekcji. Chociaż właściwie, to już go nie ma, bo zostało zużyte. ;P Tak na prawdę nie był to planowany zakup, ale że zamawiałam jakieś Kallos'y na Allegro, to tradycyjnie mnie poniosło i uległam pokusie. No dobra, mniejsza o to, sprawdźmy lepiej co my tu mamy. ;D


Opis produktu:

Odżywka bez spłukiwania chroniąca i odmładzająca włosy z zaawansowaną mieszanką oleju Moringa i olejku Macadamii. Specjalna formuła przywraca włosom wilgoć, odmładzając je, nadając blask i zdrowy wygląd. Regeneruje i zabezpiecza włosy przed działaniem czynników zewnętrznych.

Cena: Ok 5 zł
Pojemność: 15 ml


Opakowanie:

Farouk, CHI, Miss Universe Style Illuminate - Serum odmładzające do włosów z olejem moringa i macadamia, opakowanie

Farouk, CHI, Miss Universe Style Illuminate - Serum odmładzające do włosów z olejem moringa i macadamia, przód opakowania

Farouk, CHI, Miss Universe Style Illuminate - Serum odmładzające do włosów z olejem moringa i macadamia, opis opakowania

Farouk, CHI, Miss Universe Style Illuminate - Serum odmładzające do włosów z olejem moringa i macadamia, zawartość opakowania

Farouk, CHI, Miss Universe Style Illuminate - Serum odmładzające do włosów z olejem moringa i macadamia, tył opakowania

Farouk, CHI, Miss Universe Style Illuminate - Serum odmładzające do włosów z olejem moringa i macadamia, otwarcie opakowania


Skład:

Farouk, CHI, Miss Universe Style Illuminate - Serum odmładzające do włosów z olejem moringa i macadamia, skład


Konsystencja:

Farouk, CHI, Miss Universe Style Illuminate - Serum odmładzające do włosów z olejem moringa i macadamia, konsystencja


Moja opinia:

Serum tradycyjnie otrzymujemy w plastikowym opakowaniu o pojemności 15 ml. Być może taka buteleczka wydaje się malusieńka, ale zapewniam Was, że mimo tego produkt jest bardzo wydajny. :) Zapewne ma w tym swój udział oleista konsystencja, dzięki której wystarczy jedna kropla aby zabezpieczyć końcówki. Dzięki temu aplikacja przebiega szybko i sprawnie, a włosy nie są obciążone. Jeśli chodzi o zapach, to wyczuwam w nim coś kwiatowego, ale nie mam pojęcia co to może być. Może olej moringa tak pachnie? Nie wiem... W każdym bądź razie moje włosy całkiem długo mogły cieszyć się tym pięknym zapachem i to lubię. Cena również atrakcyjna, więc czemu by nie spróbować? ;)


Działanie i efekty:

Powiem szczerze, że nie spodziewałam się cudów po tym serum i chyba słusznie. Nie mogę powiedzieć, że nie działa bo na pewno chroniło moje końce przed czynnikami zewnętrznymi, ułatwiało rozczesywanie, nadawało włosom pięknego blasku no i jeszcze ten zapach! Pod tymi względami produkt spisuje się super, ale skoro zawiera olejki, to powinien również nawilżać o czym zresztą wspomina producent, ale niestety tak się nie działo, a przynajmniej nie na moich włosach. Na pocieszenie dodam, że kosmetyk nie obciąża włosów, nie skleja ich i nie sprawia, że stają się tłuste za co należy się duży plus. :) Myślę, że spokojnie możecie po nie sięgnąć w celu zabezpieczenia końcówek, ale nie miejcie zbyt wygórowanych oczekiwań. Ja osobiście większych powodów do narzekań nie mam, jednak znacznie bardziej wolę stosować naturalne olejki. Co prawda kosmetyki w takich małych opakowaniach są idealne na wyjazdy, ale chyba raczej nie skuszę się ponownie, bo w tym przypadku nic mnie na tyle nie urzekło, żebym do niego powróciła no i moje zapasy mi na to nie pozwalają. ;P

A Wy czego najchętniej używacie do zabezpieczania końcówek?
Dajcie znać, czy macie jakichś ulubieńców. :)
Buziaczki! :*

8 komentarzy:

  1. To nie kupię chociaż za taką cenę miałam ochotę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie kupię chociaż za taką cenę miałam ochotę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam to serum na allegro,gdy również zamawiałam Kallosy :)Ogólnie nie mam ulubieńca na końcówki.Zazwyczaj robię co i rusz swoje sera kombinując z dodatkami,używam oleju ryżowego,ze słodkich migdałów,olejku z Alterry i serum regenerujące z Elseve.Mam fioła na punkcie zabezpieczania końcówek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie chyba robimy zakupy w tym samym sklepie. ;D Ja również uwielbiam olejki z Alterry, a swojego serum jeszcze nigdy nie robiłam, ale zachęciłaś mnie tym olejem ryżowym. :)

      Usuń
  4. tego nie miałam, ale dwa inne owszem, bardzo lubię tą firmę i uważam że ten czerwony z kompleksem z pereł jest najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na przykład lubię serum z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam, chociaż ostatnio się na nie czaiłam. ;P

      Usuń
  6. W celu zabezpieczenia końcówek podoba mi się to serum <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i za czas, który poświęcacie na czytanie mojego bloga. :)

Nowszy post Strona główna Starszy post