Cześć Kochani! :) Jakiś czas temu pisałam o lotionie odmładzającym do włosów (recenzję możecie przeczytać tutaj ) i byłam nim tak zach...

Marion, Hair Anti-Age, Monoi & Olive Oils - Odmładzające serum do włosów dojrzałych, osłabionych i zniszczonych Marion, Hair Anti-Age, Monoi & Olive Oils - Odmładzające serum do włosów dojrzałych, osłabionych i zniszczonych

Marion, Hair Anti-Age, Monoi & Olive Oils - Odmładzające serum do włosów dojrzałych, osłabionych i zniszczonych

Marion, Hair Anti-Age, Monoi & Olive Oils - Odmładzające serum do włosów dojrzałych, osłabionych i zniszczonych

marion serum odmładzające anti age do włosów dojrzałych, osłabionych i zniszczonych


Cześć Kochani! :) Jakiś czas temu pisałam o lotionie odmładzającym do włosów (recenzję możecie przeczytać tutaj) i byłam nim tak zachwycona, że postanowiłam przetestować również serum z tej samej serii. Kosmetyki marki Marion, może i nie cieszą się zbyt dużym uznaniem, ale w każdym bądź razie, ja bardzo chętnie je testuję. ;) Produkt, o którym będzie dzisiaj mowa, zakupiłam kiedy to był jeszcze dostępny w Biedronce i miałam szczęście, że trafiłam akurat na promocję. Nie mogłam więc przejść obok obojętnie. ^^ Okej, my tu gadu gadu, a może by tak sprawdzić, co też producent ma nam ciekawego do powiedzenia? =)


Opis produktu:

Innowacyjna linia o intensywnym działaniu opóźniającym starzenie się włosów.

Rosnący trend stosowania kosmetyków anti-aging w pielęgnacji skóry, zainspirował Laboratorium Marion do stworzenia kosmetyków odmładzających włosy. Hair ANTI-AGE to linia odżywek opracowana z myślą o pielęgnacji włosów dojrzałych, osłabionych i zniszczonych. Innowacyjna formuła opiera się na połączeniu właściwości niezwykłych olejków- kwiatu monoi i oliwy z oliwek działających na włosy regenerująco, odbudowująco i nawilżająco oraz rewolucyjnego składnika Baicapil™, który aktywuje uśpione komórki macierzyste mieszka włosowego, chroniąc je jednocześnie przed starzeniem.

Serum Odmładzające uzupełnia niezbędne składniki odżywcze, które włosy tracą z wiekiem. Formuła zawiera: Argininę, Baicapil Olej monoi, Oliwę z oliwek, Creatine,Keracyn™. Dzięki bogatym składnikom aktywnym Odmładzające Serum pobudza cebulki włosów do wzrostu oraz normalizuje pracę skóry głowy, działa wzmacniająco, nawilżająco, zapobiega zniszczeniom, redukuje rozdwajanie się końcówek, zapobiegając puszeniu się włosów, nadaje włosom zdrowy połysk.

Cena: Ok 8 zł
Pojemność: 18 ml


opakowanie serum odmładzającego marion anti age do włosów dojrzałych osłabionych i zniszczonych

opis serum odmładzającego marion anti age do włosów dojrzałych, osłabionych i zniszczonych

butelka z pipetką serum odmładzającego marion anti age do włosów dojrzałych osłabionych i zniszczonych


Skład:

 skład serum odmładzającego marion anti age do włosów dojrzałych osłabionych i zniszczonych


Konsystencja:

konsystencja serum odmładzającego marion anti age do włosów dojrzałych osłabionych i zniszczonych


Moja opinia:

Pierwszą rzeczą, o której nie mogłabym nie wspomnieć jest opakowanie, czyli mała szklana buteleczka z pipetką, o pojemności 18 ml. Jak dla mnie taka opcja, to strzał w dziesiątkę i myślę, że do większości tego typu produktów powinna być dołączana pipetka, bo potrafi bardzo ułatwić aplikację. =) Serum ma delikatnie żelową konsystencję, ale na szczęście nie skleja włosów i dobrze się rozprowadza. Jego zapach praktycznie niczym nie różni się od lotionu z tej serii, czyli mamy tutaj bardzo przyjemne dla nosa, kwiatowo-owocowe połączenie, które całkiem długo towarzyszy naszym włosom. Nie ukrywam, że bardzo mi to odpowiadało, bo chyba każdy lubi ładnie pachnieć. ;D Wszystko ładnie, pięknie, tylko ta wydajność... Niestety nie mogę zaliczyć jej do zalet, bo kosmetyk dość szybko się skończył, ale mimo wszystko, za taką cenę szkoda by było nie spróbować. :) 


Działanie i efekty:

Producent zaleca nam stosować serum 2-3 razy w tygodniu i tak też było w moim przypadku. Najpierw nanosiłam produkt na skórę głowy i robiłam masaż, a później rozczesywałam je na całą długość włosów. Poszalałam tylko trochę bardziej z ilością kropel i było ich na pewno więcej niż 6. :P Pewnie dlatego wydajność uległa pogorszeniu (jeśli można tak to nazwać), ale coś mnie strasznie kusiło, żeby załamać to zalecenie. Co prawda, nie oczekiwałam, że po takim zabiegu stanie się cud i będę zachwycona działaniem, a jednak coś tam się działo. Na początku zauważyłam znaczną poprawę jeśli chodzi o nawilżenie, elastyczność i miękkość. Zaskakujący był również fakt, że mimo bezpośredniej aplikacji na skalp, nie pojawiło się szybsze przetłuszczanie czy łupież i na dodatek, jak już wcześniej wspomniałam, włosy nie były sklejone ani przyklapnięte, za co należy się duży plus. Moja czupryna nabrała także blasku i wyglądała znacznie korzystniej niż zwykle. =) Nie miałam problemów z rozczesywaniem, a końcówki zostały wygładzone. Gdyby natomiast miała odnieść się do wzmocnienia, to szału nie było, ale jakoś specjalnie nie rozczarowało mnie to zjawisko, a raczej jego brak. I z tym aktywowaniem uśpionych komórek macierzystych mieszków włosowych też bym nie przesadzała :P Ogólnie rzecz biorąc, serum nadaje się do podreperowania stanu włosów, na pewno pomoże też je trochę ujarzmić i nada zdrowszy wygląd. Osobiście wolę bardziej naturalne kuracje, ale czasem można poszaleć i spróbować czegoś innego dla odmiany. ^^

Testowaliście już jakieś kosmetyki z tej serii?
Dajcie znać, czy się u Was sprawdziły. :)
Buziaczki! :*

9 komentarzy:

  1. Nie testowałam kosmetyków z tej serii ;) ale skuszę się na nie na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie Ty wynajdujesz te produkty?
    Uwielbiam zapach monoi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Biedronce czasem można znaleźć ciekawe rzeczy. ^^

      Usuń
  3. Miałam to serum i dla mnie to kompletny nie wypał..nie zrobiło nic z moimi włosami żadnego efektu WOW.Bardzo się ostatnio zawiodłam na kosmetykach tej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie liczyłabym na efekt WOW w przypadku takich kosmetyków, ale czasem można poeksperymentować. =)

      Usuń
  4. Tej serii nie znam, ale olej monoi zachęca. :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Serum ma całkiem dobry skład i fajne szklane opakowanie z pipetką. Serum jest konsystencji wody co troszke mi przeszkadza ponieważ lubię treściwsze konsystencje, mam wrażenie że zbyt mało go nakładam, mimo iż nakładam dwie pipety tylko od połowy długości włosów. Narazie nie zauważyłam poprawy stanu włosów ale wiem że serum nie przyspiesza przetłuszczania.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że doczekasz się jeszcze pozytywnych efektów. :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i za czas, który poświęcacie na czytanie mojego bloga. :)

Nowszy post Strona główna Starszy post